Bericht "voor de ingang"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Susanne Smeets

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Outlook is al uren bezig met het ontvangen van 1 bericht. Dit lukt niet en Outlook is hierdoor geblokkeerd. Kan wel bestaande berichten in postvak In openen, maar verder geen post ontvangen. Alsof een bericht voor de deur staat en in- en uitgang blokkeert.
Hoe kan ik dit bericht hier weg halen ?
Bedankt ! Susanne

WELKOM OP HELPMIJ....

Je zou bij je providor eens kunnen kijken op je webmail.Kijken wat dat bericht dan zou zijn en evt verwijderen.

Goedemorgen Frank,
Dank je wel voor je snelle reactie ! Alleen.....ik ben niet zo goed in computers. Wat bedoel je precies met je oplossing ? Moet ik contact zoeken met mijn provider via de heldesk en dan de vraag stellen ? Ja, sorry, ik ben echt een groentje......
Groet,
Susanne

Neen...
Je kunt je mail ook bekijken op de site van je providor.(dat is degene waar je internet van hebt)
Dat noemen ze webmail.Je kan dan dus je mail bekijken voordat je het via outlook binnen haalt.Handig als je bijv via een andere pc of andere plaats je mail wilt bekijken.
Mag ik vragen wie je (mail)providor is?

https://email.ziggo.nl/

Hier kan je inloggen met je mailadres en wachtwoord(er vanuitgaande dat je een ziggomailadres hebt) wat je nu ok gebruikt in je outlook.Je kunt dan eens kijken of er een mail staat die die problemen geeft.
Of lees die mails die er staan eens en verwijder ze hier.
Kijken of dit de oplossing biedt en anders moeten we even verder kijken.

Laatst bewerkt:
Bericht voor ingang

Goedemorgen Frank,
Zojuist heb ik ongelogd op Ziggo.nl, dan naar Webmail en alle mails in Postvak IN verwijderd. Daarna op de knop Post ophalen gedukt, die geeft aan, dat er geenpost meer is. Ga ik dan naar Outlook en druk op verversen, dan komt TOCH dezelfde boodschap weer boven drijven "Bericht ontvangen, huidige bericht afmaken" of zoiets.....
Groet,
Susanne

Bericht voor ingang

Heb even afgewacht, maar ook nu geen Ziggo Webmail aan, dat er geen berichen zijn, terwijl mijn Outlook nog steeds aangeeft, het huidige bericht aan het voltooien te zijn. De boel hangt dus gewoon vast, vrees ik......

bericht voor ingang

heb zojuist via mijn gmail een mail aan mezelf op Ziggo gestuurd, dat berichtje staat ook vermeld op de Ziggo zite in de webmail, maar komt bij mij NIET binnen. Het andere bericht ( je zou toch zeggen, WELK ander bericht ?! ) blokkeert gewoon de boel.....

Gaan we het even anders doen.....(jammer dat niet de oplossing was)

Zou je in outlook eens je account willen verwijderen en dan weer je account opnieuw aanmaken?
Extra-accounts etc.
Daar je huidige verwijderen en weer je account opnieuw instellen

leesvoer
http://www.moerstaal.nl/popinfo/outlook.html

bericht voor ingang

Hallo Frank,
Alvast dank voor je reacties, het werkt nog steeds niet. Maar helaas moet ik nu echt gaan werken. Als het vanavond lukt, zoek ik dan wel verder. Mocht je nog tips hebben, dan heel erg graag.
Bedankt !
Susanne

Ik begin me aftevragen of het iets met je firewal of je antivirus te maken heeft nu....
Wellicht kan een medehelpmij'r ook even een lichtje laten schijnen hierover??

Werkse:thumb:

Bericht voor ingang

Hallo Frank,
Net terug van mijn werk, zet computer aan en *******, het is opgelost ! Kennelijk heeft het feit, dat de boel uitstond e.e.a. opgeschoond ???? Nu kan ik weer onbelemmerd in en uit Postvak IN.......Enne............je tip rondom de webmail van Ziggo is helemaal goed, daar kanik in de toekomst nog wel eens voordeel van hebben !
Heel erg bedankt voor je hulp vanmorgen en een hartelijke groet,
Susanne

Hoi Susanne...

Das helemaal mooi:thumb:
Idd een herstart wil dan wel eens helpen.Stom van me dat ik dat niet gevraagd heb na opnieuw instaleren van je account.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan