bericht zit vast in outbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nietskeoh

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
hallo

Enige tijd terug stuurde ik een mail vanuit Outlook Expres (2007, in Office pro; windows 7). Nadien bleek de mail nog in de outbox aanwezig, op verzenden drukken helpt niet, er gebeurt niks. Bij afsluiten krijg ik de mededeling dat er nog berichten in outbox staan en of ik ze nog wil verzenden. Als ik dan aangeef toch te willen afsluiten kan ik outlook vervolgens niet meer opnieuw starten maar moet ik windows opnieuw opstarten.
Als ik het bericht probeer te verwijderen (via muisklik of menu) zegt-ie dat dat niet kan omdat het al verzonden wordt.
Nu lijkt het probleem te verergeren omdat nieuwe te verzenden mails ook in de outbox blijven steken (eerst niet).
Hoe krijg ik dit opgelost?

vr.groet
Mark

Hallo Mark. Probeer deze eens. Menu Bestand, Offline werken, dan rechtsklikken op dat bericht en is ie dan weg. Vergeet niet weer online te gaan.

Outlook Express op in Win7 PC ? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? Ik heb het destijds geprobeerd omdat ik Windows Live Mail een slecht programma vond. Tenslotte overgestapt op Thunderbird en dat programm bevalt mij uitstekend als vervanger van Outlook Express.

Ja dat las ik ook ik ga ervan uit dat hij outlook 2007 gebruikt o.i.d.

ja, sorry, inderdaad heb ik Outlook. Ik heb ook nog lang met express gewerkt, vandaar.
Tip van Manamana (Menu Bestand, Offline werken, dan rechtsklikken op dat bericht en is ie dan weg) werkt!
hartelijk dank
Mark

Hallo mark, :thumb: Kun je de vraag als opgelost zetten a.u.b., dat kun je doen in je eerste bericht bij # 1. Dan hebben anderen met hetzelfde probleem er ook wat aan. Ik deed het graag en succes verder. Groeten Manamana. ;)

?? had ik net gedaan, als ik het nu lees staat er onder "Zet status niet opgelost". dan is het toch goed, of zie ik iets over het hoofd?

Ja natuurlijk ik was weer te snel en heb niet goed gelezen. Scheel:D sorry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan