frensmazenier
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2011
Ik maak gebruik van het programma Outlook express (6) en loop tegen het volgende probleem aan. Bij het versturen van een mailtje gebeurd het meer dan regelmatig dat ik een foumelding krijg. Een bepaalde taak is niet juist uitgevoerd. Deze fout wordt echter niet aangegeven. Wat er gebeurd is dat de mail WEL wordt verstuurd maar niet automatisch naar de map "verzonden items" gaat. Hij blijft dus in de outbox staan. Omdat ik m'n PC zo heb ingesteld dat deze elke 5 minuten de mail checked, gaat het programma de mail nogmaals versturen waarbij deze weer in de outbox blijft staan. Je raad het al 5 minuten later wordt deze weer verstuurd. Verslepen naar de map verzonden items lukt niet dus is de enigste oplossing om het bericht handmatig uit de outbox te verwijderen. Dit gaat gelukkig wel maar hierdoor heb ik geen bewijs dat ik de mail echt verstuurd heb. Ik heb het programma opgeschoond en veel oude mailtjes verwijderd waarna ik dacht dat het probleem was opgelost. Niets bleek echter waar want even later begon het weer.Wie heeft een oplossing voor dit probleem?
Groet, Frens
Groet, Frens