Berichten geschiedenis uitschakelen

• Onderwerp starter Onderwerp starter edc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

edc

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2004
In de MSN Messenger is het mogelijk om de berichten geschiedenis AAN te zetten.
Is er een tweak (programmaatje) verkrijgbaar waar ik kan zorgen dat de chatgeschiedenis bij de andere op de pc NIET wordt vastgelegd?

Dus degene waarmee ik chat heeft de geschiedenis AAN staan en ik wil dat als ik met diegene chat alleen MIJN chat bij de andere NIET wordt opgeslagen.

Bedankt alvast voor je reactie. :D

Niet mogelijk aangezien het een instelling op de computer van de andere persoon is...

Ik dacht het antwoord ook al te weten.:confused:
Ik vraag dit namens iemand die problemen heeft met ongewenst contact via MSN.
De persoon in kwestie is zwakbegaaft en de ouders ongerust.
Ik heb de laatste keer de berichten geschiedenis aangezet.
Het bijzondere is dat chat sessie met gewenste personen WEL terug te vinden zijn en van de ongewenste personen NIET.

De politie wil graag een kopie van het logbestand maar hier staan de chat sessie niet in waarom het gaat.
Hoe zou zoiets kunnen?

Hmm vervelende kwestie :confused:

Misschien biedt dit uitkomst voor de toekomst

HTML Chat Logging

Messenger Plus! Live lets you keep logs of all your conversations in a much more flexible way than the original Messenger ones. Heck, Plus! let you do that for years before MSN Messenger added it as a standard, though not perfect, feature. But what does Plus! Live improve over it?

* HTML Logs: beautiful styling and the flexibility of files you can take anywhere
* Emoticons and Winks: Everything is logged, even custom emoticons are kept and winks shown as thumbnails
* Log viewer: Shows you all your logs sorted by contact and date within Messenger Plus!
* Skinnable logs: if you get tired of the default style of logs and know CSS or get a custom.css file, just drop it in your logs folder and change their look!

Een duivels goede oplossing zeg :thumb: :thumb:
Ga het morgen direct installeren.
Bedankt voor je gouden tip.

Ik zou het sponserprogramma er niet bij installeren, dit bevat waarschijnlijk spyware.

Ik heb nog iets veel mooiers gevonden :D
Wel Engelstalig, maar wel met ideale functionaliteiten, zelfs een versie voor op het netwerk :eek:
Kijk hier maar eens: http://www.formessengers.com/
Prachtig, prachtig :) :)

Laatst bewerkt:
Inderdaad handig, maar voor veel mensen is er een drempel om voor dit soort software te betalen... msgPlus is gratis dus is de drempel lager ;)

Daar heb je gelijk in :)
Heb beide programma's gedownload en ga ze beide uitproberen.
Nogmaals bedankt voor het meedenken. :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan