Berichten in Outlook Express 6 zijn niet leesbaar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unit13

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2010
Opeens kan ik de inhoud van mijn e-mails in mijn Outlook Express 6 niet zichtbaar krijgen.
Als ik in de bron kijk, dan zie ik dat er wel een inhoud aanwezig is, de mails hebben dan ook een KB grootte waaraan ik kan zien dat er iets in moet staan.
Mails met bv een paperclip, daarvan kan ik de bijlagen apart openen.
Ik heb al systeemherstel geprobeerd, maar geen enkel herstelpunt lukte.
Ik kan wel gewoon een nieuw bericht tikken, maar zodra het in de UIT map staat is de inhoud onzichtbaar.
Open ik zo'n mail vóór 't verzenden dan is de getikte inhoud verdwenen, ook in de bron.
Het ingeplakte plaatje zit dan nog wel in de mail, maar dan opeens als bijlage (paperclip)
Verstuur ik 'm zonder 'm nog een keer te openen, dan blijft de inhoud er wel in, maar niet zichtbaar bij ontvangst, wel is de inhoud te lezen in de bron.
Oudere mails met ingeplakte plaatjes in m'n archief vertonen nu opeens een paperclip, die ik wel apart kan openen. Maar voorheen zat 't plaatje gewoon zónder paperclip in de mail. Heel gek.
Ik heb zeker al een jaar op deze laptop normaal met Outlook Express 6 gewerkt, zonder problemen.
Ik werk met Windows XP, servicepack 3.
Wat kan ik nu het beste doen?

Groet van Jan

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja, het klinkt misschien gek, maar ik zou als ik jou was de opvolger van OE installeren.
Je bent dan direct van je problemen af en alle gegevens uit OE worden overgezet.
Probleem is dat je OE wel kunt verwijderen en opnieuw installeren, maar dan zit je vaak nog met exact dezelfde problemen omdat 'restanten' van de installatie van OE na verwijderen van het programma nog steeds in XP aanwezig blijven.

De opvolger van OE is Windows Live Mail. Gratis te downloaden en uitgebreider en overzichterlijker dan OE

Opvolger van Outlook Express 6 installeren...

Als ik Windows Live installeer, moet ik dan Outlook Express 6 eerst verwijderen?
Zo ja, hoe en waar doe ik dat?

En wat gebeurt er met m'n duizenden oude mailtjes, want die wil ik natuurlijk zeker niet kwijt...

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Windows Live Mail niet te downloaden...

Ik heb net geprobeerd om Windows Live Mail te downloaden, maar ik krijg steeds deze melding:

12114191-md.jpg

Wat nu?

Groet van Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan