berichten in outlook worden verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lando

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2006
Mijn ontvangen berichten in postvak in (outlook2003)blijven niet staan,als ik de berichten heb geopend en ik schakel over bijvoorbeeld naar postvak uit en terug naar postvak in
dan zijn ze verwijderd.heb overal gezocht maar kan het probleem niet traceren.er staat ook bij vermeld dat er een filter toegepast met een aantal items er achter.
wie weet wat ik moet doen?

ik hoor het van jullie

outlook

Hey,

Het ligt dus gewoon aan je instellingen dat kan niet anders. Die berichten gaan ergens naar toe......mijn documenten...of naar map verwijderen etc etc.

Bij extra en opties boven in je balk kun je al je persoonlijke instellingen terugvinden.

Als het lukt allemaal dan zou ik zeggen installeer outlook opnieuw, ook kunnen je berichten nog in een map zitten van bijvoorbeeld norton, of een andere emailscanner??

succes
puck

misschien moet je de weergave anders sorteren? Bijvoorbeeld de meest recente bovenaan (in plaats van ongelezen emails bovenaan).
Sorteren doe je door te klikken in de juiste kolom, net boven het eerste emailtje. Dus eigenlijk op het woord (op de tabel-kop)

Hoi,

Er is een filter op Postvak IN ingeschakeld.
Zorg dat je de werkbalk 'Geavanceerd' geactiveerd hebt (door te rechtsklikken op het menu- en knoppenbalkgedeelte en in het snelmenu te klikken op 'Geavanceerd'; zie bijlage)
Waarschijnlijk zie je hier nu staan : 'Ongelezen berichten in deze m....'.
Als je op het keuzepijltje achter dit vak klikt, kies je voor 'Berichten' en je hebt het geheel weel in je venster.

Alsnog de bijlage

Bijlagen

• Filter op Postvak IN.JPG
    Filter op Postvak IN.JPG
    16,7 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan