berichten in Postvak In dubbel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramona r

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Ik werk met outlook 2007 en kreeg op mijn desktop vanavond mijn mailberichten 2x binnen. Ik heb niet ingesteld dat ik een kopie op de server achter wil laten.
Dit heb ik wel op mijn laptop ingesteld en die heb ik vanmiddag eventjes aangehad.
Heeft dit met elkaar te maken?

Ik had een tijdje terug op beide pc's de optie een kopie van mijn berichten op de server achterlaten maar kreeg de berichten niet 2x in hetzelfde postvak binnen.

Ik wil als ik op vakantie ben en de laptop mee heb wel dat de berichten thuis op de desktop en op de laptop te zien zijn en bv. verwijderd worden na legen van map verwijderde items of na bv. 10 dagen. Maar ik wil ze niet dubbel te zien krijgen, kan dat?

Hoi,
heeft je provider geen mogelijkheid tot webmail? Lijkt mij wel handiger als je op vakantie gaat.

jawel

jawel die heeft webmail maar als ik ergens mijn webmail bekijk dan gaat 'thuis" de mail weg ook al verwijder ik deze niet en voor de thuisblijver is het fijn als die ook de mail kan lezen die binnen komt. Vandaar dus mijn vraag.

Vraag verplsstst naar sectie "Microsoft Office / Outlook".

heb even de instellingen veranderd en het kopie bewaren op server weggehaald.. geen dubbele berichten meer tot gisteren , toen zaten er dus een paar dubbele tussen en vandaag niet meer, lijkt wel willekeur.

snap d'r ff nx mer van. De berichten van reclame bv. Oad , travelbird, actie van de dag ontvang ik dubbel en mails van bv. fora waar ik antwoord op mijn berichten krijg ontvang ik maar 1x!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan