berichten komen niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankt

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Als ik mopjes verstuur met een bijlage, komen deze bij 1 persoon nooit toe.

Diezelfde persoon ontvangt er echter wel van andere van zijn vrienden.

Mijn berichten komen bij mijn andere adressen wel aan

Wat kan hier loos zijn en wat kunnen we hier aan doen ?

:confused:

Hij zou een kunnen kijken of er door pure pech niet ergens een blokkade op jouw mailadres zit waardoor OE jou weigert.

had ik ook gedacht, maar als ik een gewoon bericht verstuur komt het wel toe

Dan zit 'm de clou dus in die bijlage.
Wat gebeurt er als je een mailtje met een willekeurig .jpg -tje als bijlage naar hem mailt?

je bedoelt dus bvb een foto uit mijn eigen fotoalbum, dus geen mop die doorgestuurd wordt.

ik weet het niet, zal het direct eens proberen.

je bedoelt dus bvb een foto uit mijn eigen fotoalbum
Whatever, al zet je 1 letter of vierkantje op een leeg scherm in Powerpoint en bewaar je het als .jpg.
Het gaat om de idee óf je een bijlage naar hem mag sturen en als een .jpg of een doc(x) wordt geaccepteerd, dan zal je je eens af moeten vragen wat precies die ene bijlage allemaal herbergt.

heb net bericht gekregen, de foto die ik doorstuurde is aangekomen en kan znder problemen geopend worden

Da's dan helder, dan zit er "iets" in die mop-bijlage waardoor het geblokkeerd wordt.

dus alleen bij wat ik stuur (van anderen kan hij die ontvangen) en alleen bij hem (anderen otvangen die wel). Raar

ik heb dus hetzelfde bericht (dat ik van iemand andes gekregen heb) doorgestuurd vanop mijn outlook express, mijn hotmail en mijn echtgenotes gmail.

Niettegenstaande de foto die ik eerder doorstuurde wel aankwam, krijg ik nu dit bericht

This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

(adres bestemmelin)

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 5.1.1 Recipient address rejected: User Unknown (state 14).

En nu ??

Doe dan eens een andere test. Stuur een bericht dat hij niet kan ontvangen van jou, eens naar een andere vriend (van wie hij wel van alles mag ontvangen) en laat die het eens doorsturen naar hem. Ik ben heel benieuwd wat er dán gebeurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan