Berichten komen niet binnen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jalo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jalo

Helpmijlpaal 25k
Lid geworden
9 nov 2002
Pfff ik probeer nu al dagen mijn emails te lezen, maar steeds als ik OE open dan gaat het wel bezig met downloaden en transfering van de emails, maar op een gegeven moment krijg ik een foutmelding en stopt het. Dit gebeurt meestal na de 4e of 5e en vandaag de 6e mail, en dan zitten er nog 33 achter!
De melding die ik krijg is: De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Kan iemand mij helpen want ik verwacht belangrijke mail.

Alvast bedankt.

Moet ook nog even vermelden dat OE steeds weer dezelfde berichten ontvangt vanaf 04 april.Ondanks dat ik deze al tig keer verwijderd en gelezen heb.

Oorzaak: De computer maakt contact met de mail server maar Outlook heeft moeite met het verwerken van een of meerdere e-mails als gevolg van headerfouten. het betreft hier meestal spam e-mail die verminkt is.
Oplossing: lees de e-mail met behulp van webmail en verwijder de boosdoener. In tegenstelling tot Outlook is webmail altijd in staat e-mail te verwerken ongeacht de kwaliteit.

Klik voor andere oplossingen op de onderstaande link:

http://www.0x800ccc0f.nl/

Thanks wist niet dat dit bestond hihi.

Wist ik ook niet maar ik heb gewoon de foutcode (0x800CCC0F) in Google invevoerd en voilá!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan