berichten kwijt na comprimeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ssteven

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2004
Berichten
22
Hallo!

Na het comprimeren van mijn mappen in outlook express (op voorstel van het programma) bleken bepaalde mappen leeg te zijn.
Het was mij opgevallen dat er een venstertje met "kopieren" was verschenen.

Waar vind ik mijn berichten terug?

mvg

Steven
 
Kijk er eens naar met DBXtract.

http://www.oehelp.com/DBXtract/Default.aspx

Programma is helaas niet gratis meer,maar hier nog wel een versie 3.90

http://home.wanadoo.nl/computerjantje/software/DBXtract.exe

Versie 4.50,het laden hier duurt iets langer.

http://www.pcworld.com/downloads/file_download/fid,23383-order,1-page,1-c,email/download.html

Het extract *.dbx files naar .eml bestanden.Deze zijn direct leesbaar en zijn middels "slepen" weer in de betreffende mappen terug te zetten.

Maak voor elk *.dbx file een lege map aan,dan hou je goed overzicht.

De Outlook Express map,met de *.dbx bestanden staat standaard hier.

C:\Documents and Settings\(Naam of Administrator)\Local Settings\Application Data\Identities\{..............}\Microsoft\Outlook Express

Geef de grootte van deze map eens door!

Greetz
 
Ik ben naar de standaardmap gegaan. Mijn outlook-mappenstructuur daar teruggevonden. De mappen die in outlook leeg zijn, zijn daar bestanden van 59kB. Na extractie blijken ze geen mails te bevatten.
 
Het was mij opgevallen dat er een venstertje met "kopieren" was verschenen.
Weet je zeker dat er geen "comprimeren" stond?

Ik geef het niet veel kans,maar vanwege dat mogelijke "kopiëren",toch maar even de zoekfunctie op de PC gebruiken,om naar mogelijk andere *.dbx bestanden te zoeken.

Zorg ervoor dat onder "Geavanceerde opties" , "Systeemmappen doorzoeken", de "Verborgen bestanden en mappen doorzoeken" en "Submappen doorzoeken" aangevinkt staan.
 
Geen enkel ander dbx-bestand op mijn pc teruggevonden.
Dat ziet er wellicht niet goed uit?
 
Het ziet er inderdaad niet goed uit :(

Persoonlijk zie ik geen andere mogelijkheid,dan te proberen een herstelpunt terug te zetten van een datum voor deze problemen.

http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/herstelpunten.aspx

Maak voordat je dit probeerd eerst een backup van de volgende mappen.

C:\Documents and Settings\(Naam of Administrator)\Local Settings\Application Data\Identities\{..............}\Microsoft\Outlook Express

C:\Documents and Settings\(Naam of Administrator)\Application Data\Microsoft\Address Book

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan