berichten kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikbraaf

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Ik heb IM verwijderd met Revo uninstaller en heb nu IM2 geïnstalleerd.
Ben nu echter alle berichten kwijt. Is er een manier om die terug te halen.
Ik gebruik gmail.

Even een 'tussenreactie' ...
Als je een programma verwijdert, wil dat nog niet zeggen dat ook je gegevens worden verwijderd.
Voorbeeld: als ik MsOutlook verwijder, blijft de map, waarin het gegevensbestand met mijn eigen mails e.d. gewoon aanwezig.
En als je OpenOffice verwijdert, blijven al je bestanden die je hebt aangemaakt gewoon nog aanwezig.
Wellicht dat bij de installatie van IM2 een andere locatie wordt gebruikt voor de gegevens ....
Mocht e.a. niet lukken. Afhankelijk van je instellingen bij Gmail online, staan daar waarschijnlijk al je mails nog ...

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat gmail anders werkt. Hij houdt wel de "prullenbak" in opslag, maar als je daar definitie verwijderd ben je dus alles kwijt. Bovendien heb ik gedeïnstalleeerd met Revo-uninstaller en die haalt alles van je PC. Dus er zijn geen restanten meer te vinden...

'Ik ben bang dat gmail anders werkt', zeg je.
Wanneer ik mijn mail in Outlook binnenhaal, worden de mails in de (online) standaard aanwezige map 'Alle berichten' geplaatst.
Maar kennelijk heb jij iets ánders ingesteld, waardoor Gmail bij jou 'anders werkt'.
Dat ligt niet aan de mogelijkheden van Gmail, maar aan het feit dat jij anders werkt met Gmail .....
Best wel handig hoor, een online backup van al je mail, zoals dat standaard bij Gmail is ingesteld!!!!

Ik zal nog eens gaan proberen bij gmail....Bedankt voor je reactie in ieder geval. Ik laat nog weten hoe het afloopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan