Berichten plaatsen in hotmail lukt niet meer, inloggen is ook een probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Ik heb op een oude S478 celeron pc tiscali T20 internet. Net zoals op mijn eigen pc. Alleen nu doet hotmail soms vaag. Op mijn eigen pc is het geen probleem. Maar daar zit ook een 3,6ghz overgeklokte C2D in. Alleen wat zijn de problemen op de S478 pc dan.

Nou, internet doet het daar verder iig gewoon snel.
Alleen inloggen op hotmail duurt letterlijk een eeuwigheid. Hij logt niet in, tenzij ik de lightversie neem. Eenmaal ingelogd wil ik een berichtje maken. Maar op sommige momenten kan ik niet eens text typen. Als ik dan met de muis in het berichtje klik staat er geen cursor. Wanneer in sommige gevallen er gelukkig wel een cursor komt en ik wil mijn bericht verzenden en ik druk dus op verzenden. Dan gebeurt er helemaal niks. Er staat ook geen laadbalkje rechtsonderin. Kortom ik kan geen berichten verzenden. Het laatste probleem komt altijd voor. Terwijl op mijn eigen pc alles zo vlot verloopt als je maar zou kunnen wensen. Op hetzelfde netwerk!

De overige specs van de S478 pc zijn.

Asrock P4V88
Xp professional
Celeron D 2,56ghz
512MB ram DDR
250GB Seagate IDE disk
en het T20 Tiscali internet natuurlijk.

Weet iemand miss een oplossing voor dit probleem.

Bij voorbaat dank.

Arthur,
 
Maak je je pc wel schoon van tijdelijke internet bestanden zoals met:

ccleaner
 
LOL, dat kun je wel zeggen.
Nog beter, heb pas geleden de hele C schijf geformateerd en XP eropnieuw opgezet.
 
hehe jah;) Maar dat neemt niet weg dat me Hotmail het nog steeds niet doet. Dus mocht je (Of iemand anders) nog een oplossing hebben dan hoor ik het graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan