Berichten sorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

AmberV

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Hallo,

Ik weet dat het mogelijk is om mail die je binnenkrijgt in outlook dat die in een bepaalde map binnen komt waar jij wilt...maar hoe doe ik dat?? Ik heb outlook express 6.

Ik heb 3 groepen :

de scrap groep
de cricut groep
de kaarten groep

ik wil dus dat de mail van de scrapgroep in de map scrapgroep komt, de cricut mail in de cricut map en de kaarten mail in de kaarten map....

Weet iemand hoe je dat doet? Ik kan het niet vinden in de Help van outlook.

Groetjes Amber

(p.s het zijn yahoo groepen die binnenkomen in gmail en van daar in mijn outlook)

Laatst bewerkt:
Dit kun je door middel van regels voor elkaar krijgen.

Of hierbij ook ondersteuning is voor contactgroepen weet ik niet. Of Outlook Express dit heeft weet ik ook niet, ik weet wel dat je regels kunt aanmaken in Office Outlook.

Ja had er al iets over gelezen in een andere vraag over naar extra/regel en waarschuwing gaan ofzo iets....maar die heb ik dus niet. :(

Oh, wacht effe, heb die regels al gevonden, de naam was anders :p
Thanks he!

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt in Outlook Express berichtregels toevoegen bij extra berichtregels.

Maak de 3 mappen aan die jij wilt hebben.
En daarna kan je via een berichtregel alle mail die bijvoorbeeld als onderwerp scrap groep heeft, naar de map scrap groep verplaatsen zodra de mail binnenkomt.
Dit doe je dan voor alle 3 groepen.

Voorwaarde is wel dat het onderwerp "scrap groep" heeft.
Eventueel kan je ook als deze mail altijd van hetzelfde mailadres komt, een berichtregel maken dat deze dan naar de scrap map verplaatst wordt.

Het programma weet niet uit zichzelf welke mail waar naartoe verplaatst moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan