Berichten systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton0wns

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Hallo allemaal

Ik heb een probleempje
Ik heb een site gemaakt en nu is de bedoeling om dagelijk nieuws teplaatsen niet alleen door mij maar ook door andere mensen maar...
Ik wil niet dat we de html moetten gaan aanpassen om nieuwe berichten te plaatsen
ik wil een berichten systeem (op een aparte pagina) die op een nieuws pagina (of een andere pagina naar keuze) het bericht plaats
en het moet niet voor iedereen toegankelijk zijn, alleen door mensen met een inlog gegevens die naar dit berichten systeem kunnen gaan

en ik heb nog meer plannen met een berichten systeem dus als jij me meer kan vertellen dan hoor ik het graag :thumb:

Zoiets heet een CMS; google er maar eens op, dan krijg je gelijk erg veel info. Ikzelf kan je er geen aanraden, ik schrijf ze altijd zelf.

:thumb:

Zoiets heet een CMS; google er maar eens op, dan krijg je gelijk erg veel info. Ikzelf kan je er geen aanraden, ik schrijf ze altijd zelf.

:thumb:

bedankt ik zal gelijk ff google'n
Zelf maken ? :o
Is dat veelwerk ? zo ja dan hoef ik het niet te leren html een css vond ik al moeilijk :P terwel ik nog helemaal geen porf niveau heb...

voorbeel

ik heb ff ge google't en het is bestlastig om iets uitezoeken als je er helemaal geen verstand van heb

dus als iemand mij iets kan aanraden of uitleggen hoor ik het graag:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan