berichten verwijderd

• Onderwerp starter Onderwerp starter RMT
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RMT

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2013
Hallo ik heb laatst mijn email goed schoongemaakt, hierbij heb ik deze instructies gevolgd:

"Je kunt met Opruimen ook automatisch berichten verwijderen die je niet meer wilt, zoals nieuwsbrieven die je eigenlijk nooit meer leest. Zo gebruik je Opruimen om te verwijderen:
Kies een bericht, tik of klik op Opruimen en klik op Alles verwijderen van.... Selecteer in het volgende venster het selectievakje Berichten in de toekomst ook blokkeren als je alle nieuwe berichten van die afzender wilt verwijderen."

nu heb ik bij een paar e-mail adressen "het selectievakje Berichten in de toekomst ook blokkeren" aangeklikt, maar dat was achteraf niet mijn bedoeling en die e-mails heb ik wel nodig! Is er een manier om dit ongedaan te maken? is er misschien ergens in hotmail een lijst met deze 'geblokkeerde' adressen oid?

Bedankt!

Groetjes Romy

Start je hotmail via webbrowser: http://mail.live.com
Klik op het radertje/tandwieltje (rechtsboven) en kies Instellingen
Klik op "Vertrouwde en geblokkeerde afzenders"
Doe je verbeteringen.
Klik op Outlook (linksboven) om weer terug te gaan naar je mail (er zijn ook andere manier om weer terug te keren naar je mail).

Tijs.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan