Hallo,
Ik gebruik Outlook 2007 in een Windows 7 omgeving.
Het ontvangen en verzenden van berichten blijft soms hangen. Onderaan het scherm blijft dan bv volgende tekst staan ".... 19 berichten 828kB van 857kB". Berichten in mijn uitbox worden ook niet verzonden.
Om verder te kunnen werken sluit ik dan outlook af. Ga naar taakbeheer, processen en beëindig ik het proces Outlook.exe.
Wanneer ik Outlook terug start, worden mijn uitgaande berichten onmiddellijk verzonden, zonder problemen.
Ik heb volgende stappen reeds ondernomen, echter zonder succes:
- AVG Antivirus Free 2013: het scannen van mijn emailberichten uitgeschakeld.
- mijn pst-bestand op fouten gecontroleerd en hersteld.
- Het hulpprogramma van office laten scannen op fouten in Outlook. Hier krijg ik de melding dat er geen gekende problemen zijn.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ludo
Ik gebruik Outlook 2007 in een Windows 7 omgeving.
Het ontvangen en verzenden van berichten blijft soms hangen. Onderaan het scherm blijft dan bv volgende tekst staan ".... 19 berichten 828kB van 857kB". Berichten in mijn uitbox worden ook niet verzonden.
Om verder te kunnen werken sluit ik dan outlook af. Ga naar taakbeheer, processen en beëindig ik het proces Outlook.exe.
Wanneer ik Outlook terug start, worden mijn uitgaande berichten onmiddellijk verzonden, zonder problemen.
Ik heb volgende stappen reeds ondernomen, echter zonder succes:
- AVG Antivirus Free 2013: het scannen van mijn emailberichten uitgeschakeld.
- mijn pst-bestand op fouten gecontroleerd en hersteld.
- Het hulpprogramma van office laten scannen op fouten in Outlook. Hier krijg ik de melding dat er geen gekende problemen zijn.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ludo