Berichten weg in WINDOWS(7) LIVE MAIL

• Onderwerp starter Onderwerp starter hjic
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hjic

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Eergisteren een update gedraaid van Windows. In eerste instantie geen probleem tot opeens een blauw scherm met ERROR. (zweet brak mij uit, als computer leek). Opnieuw opgestart en twee tellen later weer de ERROR. Via systeemherstel terug naar paar dagen eerder, internet deed het weer zonder problemen.
Maar opeens, van het ene op het andere moment, mijn berichten in Windows mail foetsie! Ze worden wel binnen gehaald maar niet weergegeven.
Wederom zweet!!! Het is mijn cursusmail dus echt belangrijk!!
Ik heb geen idee hoe ik dit kan en moet herstellen.
Iemand van jullie wel?? In simpele uitleg......

Laptop inmiddels weer terug naar de update en vooralsnog geen blauw scherm meer gezien.
Gelukkig!

Welke mail provider heb je? Heeft die een webmail waar alle emails misschien nog in staan?

Probeer anders eens je account te verwijderen uit live mail en daarna opnieuw in te stellen.

Ik heb Ziggo maar deze mail is volgens mij gekoppeld aan een account van Vevida.
Mails komen wel binnen gelukkig op mijn telefoon maar dat is lastig beantwoorden en formulieren versturen gaat al helemaal niet.

Probeer eens je account te verwijderen en daarna opnieuw in te stellen in windows live mail.

Sorry voor mijn wat late reactie.
Ben weinig thuis geweest dit weekend.
Account verwijderen? Dan is alles dus ook echt foetsie als ik 'm weer opnieuw aanmaak?
Ik heb nog twee mail adressen bij de live mail en daarvoor precies hetzelfde probleem. Heeft het verwijderen van het account dan wel zin?

Niet opgelost!
Heb alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar probleem bleef bestaan.
Inmiddels een ander emailprogramma.
Helaas...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan