Berichten worden terug gestuurd of nooit verzonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stormivan

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2006
Berichten
36
Hallo mensen,

Ik heb sinds (denk ik) een aantal weken het probleem dat men mij niet meer kan aanspreken op msn.
Ik kwam erachter doordat al een aantal weken het een zeer stille boel was op m'n msn terwijl er wel veel online waren en dat een vriendin eergisteren aan me vroeg via hyves waarom ze me niet te pakken krijgt via msn.

De problemen op een rijtje:

- Andere partijen kunnen geen berichten aan mij verzenden op willekeurige momenten.
- Dingen die ik zeg komen regelmatig niet aan.
- Windows Live houd zich niet aan de ingestelde opties zoals na 5 minuten geen gebruik van msn op afwezig overschakelen. Ik blijf de hele tijd online staan.


Dingen die ik geprobeerd heb:

- Windows Live updaten
- Windows Live verwijderen geheel en opnieuw installeren (6 maal)
- Computer opnieuw opstarten
- Oudere versie van msn gebruiken (werkt niet)
- Via EBuddy chatten, zelfde probleem duikt op.
- Router en Modem resetten/ontkoppelen
- Scannen op Spyware/Virussen met AVG en zoeken naar fouten met Advanced System Care Pro zonder resultaten.

Ik heb de afgelopen weken geen bijzonderheden geïnstalleerd of verwijderd.
Chatten via Skype, hyves en facebook lijken het wel te doen.

Het bericht dat mensen te zien krijgen als ze mij iets sturen en ik het niet kan ontvangen is als volgt:
- Kan niet verzonden worden aan de geadresseerde.
- Erwin gebruikt een versie van Messenger zonder de verbeteringen die een gesprek via Messenger ondersteunen. Vraag je contactpersoon om een upgrade uit te voeren naar de meest recente versie van Messenger en probeer opnieuw te bellen.

Wie kan me helpen? :confused:
 
Laatst bewerkt:
Geen idee eigenlijk maar het lijkt me stug dat het uit het niets account gebonden is...
Heb eerder het idee dat er gewoon iets mis is met de laptop.
 
Had me vanmorgen aangemeld via ebuddy op mn telefoon met hetzelfde email adres zonder problemen dus het ligt niet aan mijn email account
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan