Berichtenbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Hej mensen!:thumb:

Ik zoek voor mijn site eigenlijk iets van een berichtenbalkje waar mijn bezoekers dan zelf hun berichtje in kunnen zetten. (niet die van con-nect die werkt nie bij mij:mad: )

Heeft iemand een scriptje?? en als je me een site opgeeft wil je dan misschien een nederlandse site opgeven:o :o

Alvast bedankt, Vincent:thumb:

Sh*t ben je me net voor, ik maar op die site een goede pagina zoeken...

Dankje Megabit,

Maar ik heb totaal geen verstand van PHP dus zou je me stap voor stap willen uitleggen hoe ik dit berichtenbalkje op mn site zet?? (heb frontpage maar ik heb dreamweaver ook wel maar daar snap ik nie zoveel van:o )

Ik hoop dat je me wilt helpen:thumb: :thumb:

Heb je het al geprobeerd met de leesmij.txt? Probeer het maar eens en zeg maar als het niet lukt wat er niet lukt.

wat moet ik nou gebruiken frontpage of dreamweaver??

In is een Iframe hetzelfde als een In frame??:D

een iframe is hetzelfde als een inline frame, ja :)
verstand van php hoef je niet te hebben, ik leg in config.php goed uit hoe je dingen in moet vullen en in leesmij.txt staat beschreven hoe je hem op je site kan gebruiken ;)

als je meer vragen hebt mag je ze stellen .. ;)

Spartametje

Gisteravond heb ik de berichtenbalk ook gedownload. Alles is gelukt en het werkt ook fantastisch! Heb alleen nog en vraag over de opmaak. Is het ook mogelijk omde berichtenbalk en het 'plaatsbericht-formulier' achter elkaar te krijgen, in plaats van onder elkaar?

Voorbeeld: |berichtenbalk | plaatsbericht |

'k Heb van alles geprobeerd in php, maar het wel niet lukken.

Berichten balk en URL wekt niet

Hallo JP-tje
Berichtenbalk werkt super, de scheldwoordenlijst en ban lijst dikt al lekker aan... phoe...

maar,

waarom werkt het volgende in je berchtenbalk niet niet ? (kan ik dit beter uit de help halen?)
Zie je help!

Een hyperlinkje invoeren ? Typ de volgende tekst:
tekst van de link
Dit geeft:
tekst van de link

O, ja, op je eigen site werkt het ook niet :-(
mvgr

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan