berichtmappen in Outlook express overzetten???

Status
Niet open voor verdere reacties.

flix1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2003
Berichten
2
Ik heb windows ME op C partitie en op de D partitie XP geinstalleerd. (durfde niet meteen eroverheen te gaan)
De Outlook express versie onder XP is dus weer helemaal leeg (geen adresboek / accounts etc)
Het is me inmiddels wel gelukt om adresboek te ex-importeren en ook de accounts stuk voor stuk te ex-inporteren.

Alleen alle berichten in o.a. de inbox en de mappen (en de mappenindeling die ik dus had) krijg ik niet overgezet.
Ik dacht dat dat een .pst file was die ik zou moeten importeren maar t werkt niet..

Iemand weet hoe t moet??

alvast enorm bedankt!

gr,

flix
 
Welkom op de Helpmij !

't is inderdaad een pst file, maar ik denk dat je niet moet importeren, maar beter kan overschrijven, oftewel de pst uit uit ME overzetten / overschrijven naar de pst in XP.
 
.pst horen bij outlook en niet bij outlook express
 
is dat zo ?
Ik heb nooit met OE gewerkt, wel met O. Als het idd zo is, dan heb je ook geen "zier" aan het overschrijven van een pst (hij is er immers niet :D )
 
Via Extra » Opties » tabblad Onderhoudt » Archiermap, kun je opgeven waar OE z'n mailtjes moet opslaan. Als je daar gewoon hetzelfde pad invult, wat je ook voor OE in ME gebruikt, moet je die e-mails ook gewoon kunnen lezen.
 
Mailtjes zijn helemaal niet zo moeilijk te verplaatsen,
kopieer alle mails naar een tijdelijke map, start vervolgens xp en OE en kopieer de mails uit de tijdelijke map naar je OE, werkt gewoon.
 
hallo Hijma e.a.,

dank voor de tip. Zit idd gewoon in de onderhoudstab en dan bij mailarchief.
Ik heb ze uiteindelijk gewoon fysiek gecopieerd van die map naar de andere partitie onder XP.

BEDANKT ALLEMAAL!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan