berichtregel backuppen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scorpion

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Momenteel heb ik een hele lange rij met berichtregels in mijn Outlook express.
Dit werkt voor mij prima, maar nu wil ik mijn PC opnieuw installeren en vroeg ik me dus af hoe ik deze regels kan backuppen / hergebruiken als ik mijn PC weer opnieuw ingesteld heb...

Groetjes
Joost

Thanx!

Toppie oplossing!
Dank je voor je snelle reactie!

gr
Joost

Geen succes met terugzetten...

De backup leek wel goed te gaan.
Ik heb nu een file met de regels uit het register in een ge-exporteerd reg file-tje, dit kan ik ook terugzetten, maar de regels werken mooi niet meer....

Ik zag ook door als test een regel aan te maken en deze dan te zoeken in het register dat er 2 entries zijn waar hij de info opslaat. Ik had nog even handig geknipt en plakt in het reg filetjes dat hij dat ook zou veranderen, maar helaas.... ook dat werkte niet...

Hopelijk nog andere suggesties?

Het zou moeten werken. Heb je de juiste User ID ingevuld? Welke versie van Windows en OE heb je? En was dezelfde versie als de vorige waarmee je de rules hebt gebackupt?

Groetjes,
Bennie

Ik heb zoals vermeld op de pagina de naam veranderd naar de huidige naam (de hele lange code)
Ik had en heb Win XP en Outlook Express met de laatste updates

Als ik zelf een test regel aanmaak, dan zie ik hem ook op die zelfde plek in het register komen. Wis ik deze entry en importeer ik de oude regels, dan komen ze op die plaats te staan. Start ik OE dan weer op (want die had ik ook afgesloten al die keren) en kijk ik bij de berichtregels, dan zie ik toch nogsteeds alleen de test regel staan. Er staan dus ook niet meerdere regels zoals ik had aangemaakt.

Ik heb ze nu toevallig laatst aangemaakt in Outlook 2003. Weet je misschien hoe ik ze van daar naar Outlook Express kan krijgen??

Raar. Heb je OE wel uitstaan als je de regels importeert in het register? En start je de PC daarna wel opnieuw op? En als je die testregel uit het register haalt, dan zou die toch ook uit OE moeten zijn verdwenen? En wat het importeren betreft van dat reg-bestandje: zie je dan wel de regels in OE, maar ze werken dan niet?

Volgens mij is het niet mogelijk om ze van Outlook naar OE te exporteren, omdat die twee programma's daarvoor te verschillend van elkaar zijn.

Groetjes,
Bennie

Ik had wel outlook express afgesloten na de import, niet mijn pc gereboot... Maar ik vraag me ook af ofdat dat verschil zou maken... (vanmiddag even proberen)

Ik zie de geimporteerde regels helemaal niet verschijnen in outlook express...

Ik zou ook verwachten dat als ik de test-regel uit het register haal hij hem niet meer herkend...
Misschien dat hij dan ook niet werkt, maar dat slechts de beschrijving er nog van staat...

Maar misschien zou dat ook inderdaad na een reboot anders kunnen zijn...

Ik ga het nog eens proberen! ;-)

Dank voor je tijd in ieder geval!

Niet en wel

Toen ik outlook express startte, werkt de regels nogsteeds niet. MAAR de regels zaten wel al half in de lijst met berichtregels...
Ik moest alleen handmatig voor alle regels de map weer even opgeven. Dan was op zich even een kwartiertje zoeken en klikken, maar nu is het wel gefixed ;-)

Ben er weer erg blij mee!

Nogmaals dank je wel en nu is het probleem voor mij toch wel opgelost!

Groetjes
Joost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan