Berucht Blue Screen bij aansluiten laptop op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

xqlusive1983

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2011
Kan iemand me helpen met het volgende:
Als ik mijn laptop aan wil sluiten op mijn TV (wat vroeger nooit een probleem was)
krijg ik meteen het beruchte blue screen. De melding die daar op staan zijn ook nog eens steeds verschillend. Ik weet niet precies meer welke meldingen dat zijn en ook niet waar ik ze terug kan vinden.
Ik sluit mijn laptop op de tv aan via een hdmi kabel.

Hopelijk weet iemand hoe ik dit moet oplossen.

Zou je foto's kunnen maken??? We kunnen het alleen oplossen door te zien wat het Blue Screen aangeeft.

kunnen jullie hier de screendump zien?

file:///C:/Program%20Files%20%28x86%29/NirSoft/BlueScreenView/report.html

hmmm, ik ben niet echt bekend met bluescreens, en de inhoud hiervan.. misschien kan ronnie1 je hiermee verder helpen..

Laatst bewerkt:
Heb het probleem opgelost
Heb pagefile vergroot en nu doet ie het gewoon weer
Bedankt voor de hulp

Zou je ons kunnen vertellen hoe je uiteindelijk tot de oplossing van je probleem bent gekomen,
en zou je tevens op 'vraag is opgelost' willen drukken, dit vind je boven je eerste bericht

mooi dat het is opgelost :thumb:

ik had de tip gevolgd waarbij je zoekt op google op de beschrijvingen van het blue screen
Daar kwam ik terecht op een pagina die me tips gaf en daar stond het bij.

maar probleem is toch niet helemaal opgelost. Kreeg beeld maar zodra ik de klep van de laptop dicht doe krijg ik meteen weer een blauw scherm. Heb dit nog nergens terug kunnen vinden.

Maar als ik het scherm open laat kan ik gewoon op mijn tv de laptop gebruiken.

... maar zodra ik de klep van de laptop dicht doe .....

Ga naar Energiebeheer > "Het gedrag van het sluiten van het deksel bepalen" > Actie als ik het deksel sluit > kies hier "Geen actie ondernemen"

Laat je de afloop weten ?

heb ik al geprobeerd maar werkt niet
Zodra ik de deksel sluit krijg ik weer een blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan