• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

besand over zetten van Excel 2010 naar 356 voor ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikkendik

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2014
Hallo,

Ik ben nieuw hier, heb altijd gewerkt met Excel 2010 en ik probeer nu bestanden over te zetten naar
Office Excel 356 voor op de I Pad air.

Via Dropbox krijg ik het prima binnen de lay-out blijft ook mooi bestaan.
maar de bladbeveiliging doet het niet meer
De hyperlinken zijn er nog wel maar werken niet meer met 1 klik

Zit dit in de instellingen?

Wie kan mij antwoord geven hier op

Bedankt eerst maar even 365 proberen

Hallo Andre bedankt. ik had gedacht dat het in de instellingen zou zitten misschien nog iemand anders een oplossing??

Ik denk dat je teveel hoopt...
Lees wat Microsoft zelf schrijft... als je verder erin duikt zul je wrs de technische verschillen vinden... mag je zelf doen...

http://office.microsoft.com/nl-be/b...ft-office-365-voor-bedrijven-FX103030232.aspx

Wat is Office 365? Wat is het verschil met Microsoft Office?
Office 365 heeft betrekking op abonnementen met toegang tot Office-toepassingen plus andere productiviteitsservices die via internet worden ingeschakeld (cloudservices), zoals Lync-webvergaderingen, via Exchange Online gehoste e-mail voor bedrijven, en extra onlineopslag met OneDrive en wereldminuten voor Skype voor thuisgebruik.
Veel Office 365-abonnementen omvatten ook de bureaubladversie van de nieuwste Office-toepassing, die gebruikers kunnen installeren op meerdere computers en apparaten. De Office 365-abonnementen met alleen onlinefunctionaliteit zijn een ideale keuze voor bepaalde zakelijke behoeften en zijn compatibel met bureaubladversies van de nieuwste versie van Office, Office 2010, Office 2007 (met enigszins beperkte functionaliteit), Office 2011 voor Mac en Office 2008 voor Mac.

Ok

Hey Andre bedankt idd verwacht ik misschien teveel ben op dit moment te druk om het uit te zoeken maar zal het in rustige tijden zeker doen bedankt voor je info goede feestdagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan