Beschadigd Access bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

kosakevan

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Hallo,

Ik heb een beschadigd Access bestand. Deze is beveiligd met een wachtwoord, als ik het bestand probeer te openen dan accepteert hij mijn wachtwoord niet (ww is wel juist).

Iemand enig idee of dat nog te reperareren valt? Ik heb al wel een link van iemand gekregen, maar die reparatie kostte daar € 50!!

Saskia

Kun je misschien niet een nieuwe DB te maken en dan de alles te importeren????? Misschien dat ie dan wel je w8wrd accepteert?:rolleyes:

Bedankt voor je antwoord! Ik ben alleen bang dat dat niet werkt? Het Access bestand is namelijk een onderdeel van een programma om veilingen op eBay mee te plaatsen (Turbo Lister).

Ach ik ben bang dat ik die 2 dagen hard werken als verloren moet beschouwen :-(

Heb je het al geprobeerd dan?
Als ie dan nog niet doet, dan kun je nog een zeer risicovolle optie kiezen (ik weet niet of dat dan nog goed aansluit op je ebay.)
Dat is: nieuwe DB, alles importeren, oude DB verwijderen, en de nieuwe DB de naam geven van de oude DB. MAAR NOGMAALS: IK WEET NIET OF DIT WERKT!!!!
Ik ken overigens turbolister ook niet..........

Misschien dat er andere mensen zijn die dit wel weten of dit wel werkt.

Maar eerst: heb je een nieuwe db aangemaakt? Werkte hier je w8wrd wel? Zo niet, dan heeft bovenstaande natuurlijk ook geen zin eventueel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan