beschadigd active x

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Hallo,

Ik heb net ontdekt dat een object is beschadigd.

Internet optie-extra-optie-instellingen-object weergeven:
v4-windowsupdate.microsoft.com
active x besturingselement is beschadigd...:confused:

Moet ik hem gewoon verwijderen? Dan ergens opnieuw download of installeren?

Dank jethumb:

laurence:

Ga naar Start > Deze Computer > Lokaal station > Map Windows > Zoek naar de map Downloaded Program Files. In deze map staan enkele pictogrammen waaronder het object dat beschadigt is (v4-windowsupdate.microsoft.....). Verwijder dat pictogram. Sluit pc af en start weer op. Ga vervolgens naar windows Update en start het zoeken naar Updates. Een venster verschijnt die jou om toestemming vraagt om het nieuwe ActiveX-besturingselement te installeren (versie:5,4,3790,2182).

ps: Lukt het niet om het pictogram te verwijderen, probeer het dan in de veilige modus.

Hoi,

ik heb gedaan wat je zei...
Maar op windowsupdate site is het me niet gevraagd voor de active x element....ik heb toch een nieuwe update net upload...
Komt het door de nieuwe pack sp2 van windows.?
Want ik zag deze element die nieuwe is:
mssecurityadvisor class van download.mocrosoft.com

groetjes,

LAurence

Hoi espoir007.

Uit je laaste bericht is op te maken dat het nieuwe ActiveX-besturingselement is gedownload en geinstalleerd :)
Je kan dit na gaan door b.v Windows update aan te klikken. Als het goed is verschijnt er dit adres in je balk:

http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=nl

Het nieuw bestand is ook terug te vinden in de map Downloaded Program Files!

Laatst bewerkt:
hallo,

het is nu goed...ik denk dat met de installatie van de nieuwe pack van sp2, een nieuwe active x object is meegekomen en de andere voor de helft verwijdert...

maar nog bedankt :thumb:

Groetjes

Laurence

Aanvulling.

Eigenschapen voor internet > Tabblad programma's > Invoegtoepassingen beheren.

Succes verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan