beschadigd bestand van floppy

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Mijn dochter heeft een WORD bestand op een floppy gezet.
Thuis wilde zij dit printen (verslag), het bestand is echter niet te kopieren/printen van de floppy.
Openen lukt wel, maar opnieuw bewaren niet, het lijkt erop dat een deel op de flop beschadigd is.
Weet iemand hoe je dat toch het grootste deel eraf krijgt of het liefst alles natuurlijk.

Heb je al geprobeerd om het bestand op de harde schijf te bewaren? Misschien is de flop zelf kapot, maar het bestand nog intact.

Openen lukt wel, kan je dan niet gewoon alles selecteren knippen en in een nieuw word.doc plakken ?

Zowel bewaren op de harde schijf en ctrl a en alles in een nieuw bestand plakken is niet gelukt.

Kun je de boel helemaal niet in een Word-document plakken of gaat het pas fout als je dat probeert te bewaren?

In het laatste geval zou je kunnen kijken of je het bijvoorbeeld naar Wordpad kunt kopiëren, of desnoods zelfs naar het kladblok, maar in dat laatste geval ben je waarschijnlijk wel alle formattering kwijt.

het gaat fout bij het bewaren, de optie is wel gewoon aanwezig.
De floppy drive blijft doorgaan totdat de foutmelding komt dat het netwerk herstelt moet worden of ik moet een andere flop plaatsen, maar dat heeft natuurlijk weinig zin.

Wordpad heb ik nog niet geprobeerd.
Flop is even naar de buurman om te kijken of die drive hem wel pakt.
Maar aangezien ik het al op een 2e computer geprobeerd heb geloof ik er niet veel van.

Zoals je op deze pagina kunt lezen is de sectie "DIVERSEN" niet voor dit soort vragen bedoeld. De vraag is verplaatst.

Dat heb ik nog wel gelezen en ook nog gekeken waar de vraag zou kunnen.
Geen idee waar een beschadigde flop onder valt en waar de vraag nu staat.

aha de link ging al naar verwisselbare media.
Ook goed, maar ik hoopte ook op een softwarematige oplossing, dus kan zou de vraag weer naar............laat maar.:D :D :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan