Beschadigd gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

modstar

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Gister kreeg ik bij het opstarten de melding dat mijn gebruikersaccount beschadigd was. Niks bijzonders, dacht ik, nieuw gebruikersaccount gemaakt en alle data uit oude gebruikersmap overgezet. Nou is er 1 klein probleem, als ik Outlook Express start, zijn alle emails weg, en daarmee ook mijn account van outlook express. Is er nog een mogelijkheid deze ook terug te krijgen?

Alvast bedankt:thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je account van outlook expres moet je opnieuw aanmaken.
De gegevensbestanden van je 'oude' account staan onder je oude gebruikersnaam, in de map:

C:\Documents en Settings\[username]\Local Settings\Application Data\Identities\{5E8F7875-3507-40BF-92EB-D25477E62602\Microsoft\Outlook Express

kopieer of verplaats deze naar dezelfde map, maar onder de 'nieuwe' username.

... en het adresboek onder:

C:\Documents and Settings\username\Application Data\Microsoft\Address Book.

Hoi,

Je account van outlook expres moet je opnieuw aanmaken.
De gegevensbestanden van je 'oude' account staan onder je oude gebruikersnaam, in de map:

C:\Documents en Settings\[username]\Local Settings\Application Data\Identities\{5E8F7875-3507-40BF-92EB-D25477E62602\Microsoft\Outlook Express

kopieer of verplaats deze naar dezelfde map, maar onder de 'nieuwe' username.

Heb overal gezocht, maar die map is onvindbaar, ook als ik het in de adresbalk invoer. Wel gekeken in Application Data\Microsoft maar daar staat niets over Outlook Express:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan