beschadigd profiel??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederiekk

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2008
Hallo!

Heeft iemand enig idee hoe ik het oplos dat ik niet meer in mijn gebruikersaccount kom als ik opstart in xp. Houdt in,aangezien ik de beheerder ben, ik niet meer bij mijn docs, foto´s en muziek kan! Hij geeft de melding dat hij het lokale profiel niet kan laden omdat het opgegeven bestand geen registerindeling heeft?? Heb totaal geen verstand van comp, ik wil gewoon dat ie het doet! :)
Iemand nog tips of is dit niet te fixen?
Bedankt!

Als je in veilige modus bent, moet je even inloggen met het acount naam: Administrator,

wachtwoord wat je bij de installatie hebt ingevoerd.

dank voor je tips, veilige modus en account aanmaken is gelukt, alleen zijn mijn documenten nog steeds onvindbaar...

Je moet naar deze computer, dan staat er bovenaan bestanden op deze computer, dan moet je documenten van (en dan je gebruikersnaam)
die map moet je selecteren en de bestanden kopiëren.

Hoezo heb je uberhaupt profielen..?

ik heb 3 gebruikers op deze pc.. en gewoon 3 mapjes op de desktop aangemaakt.. en 3 mapjes met Wachtwoorden.. dus iedereen heeft ze eigen iconen en bestanden

Ga naar start, configuratischerm, en dan gebruikersacounts, kun je ze allemaal aparte rechten geven, kan handig zijn voor kinderen;)

hoezo heb ik profielen? die heb ik dus niet. Ik ben de enige die deze laptop gebruikt, maar heb een wachtwoord ingesteld bij het aanmelden. verder heb ik geen meerdere accounts ofzo...

nee, sorry ik gaf antwoord op de vraag van het andere lid.:)

overigens als het goed is heb jij nu ook twee profielen een die het niet doet en een die ik je heb laten maken.

heb je de bestanden al gevonden?

hey, het antwoord was ook niet voor jou bedoeld.
In config kan ik de bestanden niet vinden. als ik een zoekopdracht geef met een trefwoord waarin een bestandsnaam staat van een document waar ik niet bij kan, geeft ie wel aan dat ie um vindt, alleen is het niet zichtbaar voor mij en kan ik t niet aanklikken ofzo. frustrerend, het zit er dus nog wel op, ik kan er alleen niet bij.. Nog tips?

hey, het antwoord was ook niet voor jou bedoeld.
In config kan ik de bestanden niet vinden. als ik een zoekopdracht geef met een trefwoord waarin een bestandsnaam staat van een document waar ik niet bij kan, geeft ie wel aan dat ie um vindt, alleen is het niet zichtbaar voor mij en kan ik t niet aanklikken ofzo. frustrerend, het zit er dus nog wel op, ik kan er alleen niet bij.. Nog tips?

we hebben het niet over mij ;) waarom dan je wachtwoord want je kan met winpass toch je ww zomaar veranderen :D

tsja, dat weet je dan weer als je heel handig bent met computers, wat ik dus niet ben.... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan