Beschadigd ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

K-Tedious

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Besturingssysteem
W10
Ik had in Mijn Ontvangen Bestanden ongeveer 12GB aan bestanden .. Ik kon de map 'mijn ontvangen bestanden' niet meer openen.
Via microsoft.nl heb ik het weer voor elkaar gekregen dat ik de map kon openen!
maar nu zijn al mijn mp3's, foto's, video's noem maar op 1 bestand(en) geworden bv:

Ikopdefoto.jpgfgh
Michael Jackson - Beat It.jpgfgh
Video2.jpgfgh

En als jpgfgh weghaal en er bv .mp3 van maak zie ik wel een logo dat het een mp3 is maar hij doet het niet geldt ook voor foto's en video's etc..

Zijn ze nu beschadigd voor goed? Of kan ik ze nog redden ?!

Laatst bewerkt:
Wat heb je gedaan waarom dat gebeurd is, dat gaat niet zomaar........................

ik wou de map ''mijn ontvangen bestanden'' beveiligen.. toen ik op wou klikken gaf die een foutmelding dat die niet geopend kon worden.

via de website van microsoft heb ik het probleem opgelost zodat ik het kon openen, maar alles was veranderd :confused:

Bedankt voor jullie reactie...

Systeem Herstel geeft helaas geen oplossing.

CHKDSK daar heb ik wel eens eerder van gehoord maar hoe moest dat ook alweer, en krijg ik het hiermee wel opgelost ?

Laatst bewerkt:
:D Zo.. niemand ? :eek:

Ik heb de CHKDSK nog niet uitgevoerd omdat ik niet meer precies weet hoe dat moet!
Ik heb ook nog een HIRENS BOOT CD ik heb daarmee ooit mijn wachtwoord achtergehaald omdat ik het een keer was vergeten.
Maar er zitten nog meer functies op, zou ik het anders daarmee kunnen oplossen ?

opdrachtprompt opstarten: start>alle programma's>Bureau-accesoires>Opdrachtprompt dan chkdsk intypen op enter klikken klaar nu scant ie op errors

of start>uitvoeren cmd en dan chkdsk invoeren

opdrachtprompt opstarten: start>alle programma's>Bureau-accesoires>Opdrachtprompt dan chkdsk intypen op enter klikken klaar nu scant ie op errors

of start>uitvoeren cmd en dan chkdsk invoeren

Dan wordt er wel gecontroleerd, maar niet gerepareerd.....

beter om dan chkdsk /r te doen!

ik ga het morgen proberen.. heb me laptop nu niet bij me!

Bedankt.. hoop dat ik mijn 12 GB gegevens kan redden :confused:

Helaas... het heeft niet geholpen :(

Is het nu zo dat ik gewoon alles weg kan gooien!
Of maak ik nog kans bij een computerzaak ofzo ?

Recovery Software

Met welke software heb je de bestanden teruggehaald??
Probeer anders 's met deze !

ja sorry.. ze waren niet verwijderd!

ik heb me probleem aangepast, de map kon niet meer geopend worden...

nou het is best mogenlijk dat je bestanden nog gewoon op je schijf staan omdat als windows iets verwijdert het gewoon uit structuur wordt gegooit mr het is in de meeste gevallen wel terug te halen met anti delete tooltjes etc effe googlen alles wat je verwijdert met prullebak staat meestal nog steeds op je schijf je kan bestanden egt voorgoet verwijderen met daarvoor speciale tooltjes als je iets verwijdert met prullenbak staat het meestal in een 0010100101 bestandje ergens diep in je schijf ga googlen en brobeer wat

MVG My

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan