Beschadigde bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal, even een vraagje ik kreeg een paar meldingen over bestanden die waarschijnelijk waren beschadigd, het ging over de tmp map het bestand mvqn1515 in content IE5 was beschadigd en toen ik systeemherstel wilde uitvoeren was ook het bestand rstrui.exe beschadigd? ik moest dus een chkdsk uitvoeren, daarna was het weer in orde,maar weet iemand waar de oorzaak zou kunnen liggen?
Ik dacht gelijk aan MSN maar of dat terecht is weet ik dus niet, er zitten hier wel meer mensen op MSN,en wat die uitvoeren weet ik dus niet, ik heb wel een firewall en ook norton, dus die beveiliging zou toch goed moeten zijn, dus er is iets gebeurd en ik weet niet wat??
Fred...............

melaniem,
Alles wat in de map content.ie5 zit mag je verwijderen.
Dus stel dat je zo een melding krijgt, dan moet je dit doen:

Sluit eerst internet explorer af.

Ga naar Internet Explorer-extra-internet opties-klik op cookies verwijderen-ok. Klik daarna op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daarin staat-ok-ok.

Doe daarna dit:

Start op in de veilige modus door op F8 te drukken bij het opstarten.
En ga naar start-instellingen-configuratiescherm-extra-map opties-en zet een puntje bij verborgen bestanden en mappen weergeven of alles weergeven.

En vink uit "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen".

Ga naar start-uitvoeren-en type explorer-ok en en ga naar C-WINDOWS-temporary internet files-content.ie5 Er zitten dan 4 mappen daarin. Leeg ze allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan