Beschadigde downloads en foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angelo1969

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
Berichten
1
Pas een nieuwe PC. Gebeuren vreemde dingen:

1) Bestanden die ik via Internet Explorer en Outlook Express binnenkrijg zijn altijd beschadigd (alleen de XP firewall staat nog aan en ik gebruik AVG als virusscanner). Ik kan de bestanden dus niet openen. Wel als deze van CD of DVD komen.

2) Sommige foto's worden in Internet Explorer niet volledig getoond. Meestal mist ca. 25% van de onderzijde (roze/zwart).

De leverancier denkt dat de (AMD) processor een timing probleem heeft (ik moet een moederboard en bios update doen), maar ik zoek het in de XP sfeer.

Is er iemand die mij kan helpen?
Greetz,

Angelo
 
als jij die pc niet zelf hebt samengesteld laat dan de leverancier die update maar zelf doen (garantie)want bij een biosupdate mag er niets fout gaan.doe je het toch zelf kan hij altyd zeggen dat het uw fout is en u voor de kosten laten opdraaien .(met een beetje pech kan dat aardig oplopen.)
 
Geplaatst door Angelo1969
1) Bestanden die ik via Internet Explorer en Outlook Express binnenkrijg zijn altijd beschadigd (alleen de XP firewall staat nog aan en ik gebruik AVG als virusscanner). Ik kan de bestanden dus niet openen. Wel als deze van CD of DVD komen.
Xp kent sinds Sp2 een blokkering voor gedownloade bestanden, als je rechtsklikt en eigenschappen kiest kun je de blokkering opheffen. Verhelpt dat het?
Geplaatst door Angelo1969
De leverancier denkt dat de (AMD) processor een timing probleem heeft (ik moet een moederboard en bios update doen), maar ik zoek het in de XP sfeer.
Je kunt niet betrouwbaar downloaden op dit moment, een biosupdate kun je dan ook niet veilig binnenhalen! Dus laat de leverancier het doen. :)


Heb je in internet explorer / outlook wel altijd goede tekst, of stoort dat ook wel eens?


Vr.Gr. Egel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan