Beschadiging deksel laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobiastheebe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Ik heb een Dell Latitude E6400, met lichte beschadiging op de deksel (redelijk lange krassen, maar wel ondiep).
Ik vroeg me af, of het mogelijk is om de deksel te polijsten o.i.d. om de krassen wat minder opvallend te maken.

Ik heb in deze video gezien, dat dit in ieder geval mogelijk zou moeten zijn op een laptop met pianolak-uiterlijk. Mijn laptop heeft echter een mat uiterlijk, dus ik heb geen idee of dit voor mij ook mogelijk is.

Het middel dat in de video gebruikt wordt om de krassen te verwijderen: Meguair's ScratchX.

Kan iemand mij een advies geven?

gaat volgens mij niet lukken, waarom zoek je geen effen laptopsticker ?

die methode met tandpasta maakt het waarschijnlijk erger, want dat maak je het matte oppervlak van de laptop glanzend omdat je dan de laptop ``polijst``.

ik denk dat het daardoor alleen maar erger wordt, maar is de laptop gemaakt van aluminium of van plastic?

De laptop is gemaakt van magnesium en plastic.
Volgens mij is het frame aan de binnenkant van magnesium en de buitenkant (dus ook de klep) van plastic.

Measuring 13.2 x 9.4 x 1.0 inches and weighing 5.6 pounds, this 14.1-inch thin-and-light machine features a subtle brushed metal black lid that is available in two decidedly nonbusiness colors: Regal Red and Regatt Blue (in September), along with Mica-Brushed Metal, or as we like to call it, black. The magnesium-alloy body gives the machine a sturdy feel, as do the large, silver hinges.

http://www.laptopmag.com/review/laptops/dell-latitude-e6400.aspx

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan