bescherming privicy hotspot shield?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelpot

Meubilair
Lid geworden
18 mrt 2008
Hallo!!!

Ik ben een erg grote lost fan en wanneer ik dan een aflevering gemist heb zou ik deze graag willen bekijken op de site van ABC.(heb natuurlijk wel een download alternatief-->torrents)
Helaas is het bekijken van afleveringen alleen maar bestemd voor mensen die in de VS wonen en aangezien ik in belgie woon wordt ik hiervoor niet toegelaten :(

Ik heb ergens gelezen dat hotspot shield als een soort van firewall werkt die je privicy en alles dan echt beschermt en dat je door hotspot shield dan ook deze afleveringen kan bekijken...
Helaas werkt dit niet voor mij? Heeft iemand hiervoor een oplossing voor mij zodat dit wel kan of met een ander programma ofzo?

Kan iemand mij hiermee helpen aub?

weet echt niemand hiervoor een oplossing? :(
Het is toch gewoon stom dat je geblokkeerd wordt omdat je niet in de vs woont!!!
Weet er echt niemand hoe je dit kan omzeilen?

de oplossing

hey,

ik weet niet of dit probleem al is opgelost omdat het al een tijd geleden is dat deze vraag gesteld is.

de oplossing is : je systeemtijd op amerikaanse tijdzone in te stellen ( gmt - 06:00) en daarbij hotspot shield te gebruiken. Hoop dat het nu wel lukt.

veel kijkplezier nog :D

dus gwn die gmt veranderen, dan hotspot shield gebruiken en het zou moeten werken?

Ik had er onlangs ook nog aan gedacht en misschien zou het ook wel lukken als ik de landinstellingen instel op de Vs bij het installeren van vista maar ja, daar heb ik nu niet zoveel zin in ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan