Beschikbaar op 2 locaties (Windows Live Messenger 2011)???

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Sinds een dag of twee krijg ik regelmatig dat mijn WLM 2011 op 2 locaties actief is. Hoe kan dat? Heb maar een e-mail-adres en 1 pc.

Hoi,

Mogelijk heb je een keer op een andere computer/llokatie ingelogged en per abuis daar het wachtwoord op laten slaan....

Oplossing: wijzig online je wachtwoord van je @hotmail of @live account.

Nope dit is niet gebeurd. Bovendien is alles opnieuw geistalleerd eind 2010.

Dit zag ik gister ook ineens tot mijn grote verbazing.
Maar ik kwam er achter als je je postvak in open hebt staant.
Dat hij je ook aanmeld op msn!
Dus daar ben je voor de 2de keer aangemeld.
In je postvak in staat aan de linkse kant mensenger.
Daar heeft het mee te maken.

Klopt! Inderdaad wanneer je postvak IN open staat ben je op onverklaarbare wijze ingelogd op 2 locaties. Lekker handig en verwarrend, maar nu wel duidelijk.

Inmiddels wel mijn password gewijzigd just for sure

ps als je hem afsluit blijft ie nog wel actief op 2 locaties, echter wanneer je hem afmeld rechtsboven postvak in, dan heb je weer 1 locatie........

Laatst bewerkt:
Klopt! Inderdaad wanneer je postvak IN open staat ben je op onverklaarbare wijze ingelogd op 2 locaties. Lekker handig en verwarrend, maar nu wel duidelijk.

Inmiddels wel mijn password gewijzigd just for sure

ps als je hem afsluit blijft ie nog wel actief op 2 locaties, echter wanneer je hem afmeld rechtsboven postvak in, dan heb je weer 1 locatie........

Ok, weer wat geleerd ...... :P

Het schijnt nu zo te zijn dat POSTVAK in en Messenger twee aparte locaties zijn. Ik heb nu ook gemerkt dat je Messenger gewoon uit kan zetten. Postvak In blijft dan gewoon actief. Andersom was al zo.....inderdaad weer wat geleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan