Besmet met: Backdoor.nuclear

Status
Niet open voor verdere reacties.

koedie9

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Ten einde raad roep ik jullie hulp in.
Bovengenoemde threat met het kolossale aantal van 17095 infecties heeft zich in mijn C partitie, waar Windows is geinstalleerd, genesteld. Spyware Doctor, mijn huisvirusscanner heeft ze keurig gezien, maar ik krijg ze niet van mijn PC af.(Waarschijnlijk door het grote aantal loopt de verwerking vast).
Met de support afdeling kom ik ook niet verder.Ik heb SpWD in veilige modus gede- en weer geinstalleerd. Geupdate en een scan gedraaid. Infectie wordt keurig gesignaleerd, maar kan niet worden gerepareerd. Ook heb ik Stinger, Malware, AVG en Trend Micro Trial Versie er overheengehaald, maar deze zagen de Threat helemaal niet.

Ik word wel een beetje wanhopig.
Weet iemand raad???

Backdoor.Nuclear

Bedankt voor jullie suggesties.
Heb alles gedraaid, maar geen infecties op wat cookies na aangetroffen.
Superantispyware gaf als resultaat 15 cookies en AntiMalware 1 infectie ook een cookie
Ik begin zo langzamerhand te geloven dat het allemaal fake is, maar Spyware Doctor ziet hem met 17095 infecties nog steeds in de C partitie C:/windows/ windows/
De herstelprocessor draait niet. Ik heb steeds één bestandsscanner tegelijk gebruikt en geprobeerd om in delen te repareren, dus met minder infecties, maar de hestelprocessor doet niets ook niet in safe mode na een herinstallatie van Spyware Doctor.
Ben dus nog geen steek verder.

Wie weet nog iets?

Laatst bewerkt:
Backdoor.Nuclear

Het is niet te geloven,maar het probleem is opgelost.Voor jullie informatie even kort resume van wat ik geklooid heb.
In het progje Spyware Doctor zit een tooltje (malware detective)
waarmee je een rapport van de besmetting kan verzenden naar PC Tools. Je moet wel van de support een ticketnummer hebben. Dit heb ik laten draaien (duurde wel heel lang voor het gereed was (17095 infecties). Daarna weer een scan gedraaid en de infecties waren verdwenen. Ik heb een vermoeden dat door de boosdoener een extra Windows map was aangemaakt op mijn C:/ Windows partitie: dus C:/Windows/Windows?......
Hier zat de besmetting volgens mij, daar deze bij de laatste scan helemaal verdwenen was.
Jullie allen bedankt voor het meedenken.

koedie9:)

Mooi dat het opgelost is. Je kan dan de status van de vraag op "Opgelost" zetten, rechts onder op de pagina.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan