• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestaande code(Dotchiejack) uitbreiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

wieter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2009
Bestaande code(gast0660) uitbreiden

Ik heb voor mijn vrouw een kalender moeten maken, waarin ze haar afspraken noteert.
Er is ook een verjaardagskalender in verwerkt.
Bij openen van het bestand verschijnt er een msgbox, die vermeldt wie binnen de 7 dagen jarig is.
gast0660 schreef de code voor die msgbox.
Tot zover werkt alles prima.

Probleem:
Wanneer er nu 2 personen op dezelfde dag jarig zijn, krijg ik de code van Dotchie niet aangepast, zodat ook die tweede persoon in de msgbox verschijnt.
Misschien kan Dotchie of iemand anders de oplossing bieden?

ps. De verjaardagen worden op blad2 gezocht.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Probeer het zo eens

Code:
For Each c In Sheets(2).Range("D4:I" & Range("C" & Rows.Count).End(xlUp).Row).SpecialCells(2, 1)

Bedankt VenA en Dotchie,
Zoals steeds prachtig opgelost.
Ik was zo dwaas om de tweede verjaardag in een aparte kolom te zetten, duidelijk een gemis aan inzicht.
Dank aan beiden!

Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de oplossing van VenA, omdat mijn vrouw ondanks de melding in een msgbox, ook de jarigen op blad1 vermeld wou zien. Nogmaals dank.

Dat valt nogal mee Dotchie, na 45 jaar doen wat ze zegt valt er best mee te leven.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan