(bestaande) Epubs op Ipad2 zetten met ibooks

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Wie kan mij eenvoudig uitleggen hoe ik epubs op mijn iPad2 kan plaatsen.

Ik heb gelezen dat dit rechtstreeks met iBooks moet kunnen zonder te synchroniseren, maar het lukt mij niet.

Op zowel mijn PC als de iPad2 staat de nieuwste versie van itunes. Op mijn PC heb ik de epubs staan.

Wie helpt me verder?? (de verwijzing naar een eerdere topic heeft mij nog niet geholpen ......)

Ik ben benieuwd alsvast bedankt voor de moeite.
 
dit moet gewoon met itunes
Hier heb je Itunes voor nodig. Heb je dat op je pc staan?

Op je pc ga je naar Itunes en klikt op bestand en dan of bestand aan bibliotheek toevoegen of map aan bibliotheek toevoegen (afhankelijk van hoeveel boeken je toe wilt voegen).

Selecteer het ebook of de map waar je ebooks in staan en klik op toevoegen. Sluit je ipad aan op je pc, hij gaat nu vanzelf synchroniseren en zet je ebooks op je ipad. Als Ibooks daar nog niet op staat, vraagt hij er dacht ik om om dat erop te zetten.
 
Laatst bewerkt:
dit moet gewoon met itunes
Hier heb je Itunes voor nodig. Heb je dat op je pc staan?

Op je pc ga je naar Itunes en klikt op bestand en dan of bestand aan bibliotheek toevoegen of map aan bibliotheek toevoegen (afhankelijk van hoeveel boeken je toe wilt voegen).

Selecteer het ebook of de map waar je ebooks in staan en klik op toevoegen. Sluit je ipad aan op je pc, hij gaat nu vanzelf synchroniseren en zet je ebooks op je ipad. Als Ibooks daar nog niet op staat, vraagt hij er dacht ik om om dat erop te zetten.

BEDANK IS GELUKT!!!! HEB JE OOK NOG EEN TIP VOOR STRIPBOEKEN DIE CBR bestanden hebben????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan