bestaande flash site aanpassen! maar hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneetje80

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
dat is mijn vraag.

Ik heb hier een template van een foto site, en nu wil ik bijvoorbeeld de titel aanpassen, maar op 1 of andere manier lukt het niet, en ik weet zeker dat ik dus wat vergeet aan te passen zodat de verandering ook daadwerkelijk wordt doorgevoerd.

Wat ik heb gedaan is het fla bestand in adobe flash geopend om hem aan te passen. hier heb ik de titel veranderd naar een titel die ik zelf zou willen. Nu slaat die hem goed op en heb hem geexporteerd. MAAR wat moet ik nog meer aanpassen want als ik deze bestanden dan upload naar mijn domein dan blijft die de oude titel aangeven.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ik gok dat voor de wat meer gevorderde onder ons dat dit peace of cake is maargoed ik kom er helaas even niet uit. En denk als ik eenmaal weet hoe ik echt iets moet opslaan goed ik verder kan met veranderen .

Als je het bestand in Flash hebt gepubliceerd ( File - Publish) dan zijn je wijzigingen opgeslagen. Je kan ook even kijken naar de datum van je opgeslagen bestand, om te zien of je inderdaad de goeie hebt.

Het kan ook zijn dat je gewijzigde Flash bestand op de server staat, maar dat je browser het oude uit de cache haalt. Dit kun je oplossen door je cache te legen of de pagina te refreshen. Meer info hierover: problemen met oude versies

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan