• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestaande SD aangeven in een staafdiagram in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

lottebakkerus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2014
Wie o wie kan mij helpen!
Ik heb een staafdiagram gemaakt in excel. Ik wil hier de spreiding in aangeven met standaarddeviaties die ik in mijn data heb staan. Hoe zorg ik ervoor dat als ik zeg dat hij foutbalken moet aanzetten o.b.v. standaardeviatie dat hij dat niet zelf gaat berekenen maar mijn standaarddeviaties pakt? Mijn scriptiebegeleider zei dat ik in de tabel naast elke mean een sd kolom moet maken en ervoor zorgen dat die kolommen steeds als SD worden herkend en dus als spreiding worden gebruikt in de diagram. Ik kom hier echter niet uit... ik heb mijn tabel/staafdiagram mee gestuurd als het goed is. De bedoeling is dus dat ik aan deze tabel de SD's kan toevoegen en dat hij die pakt als spreiding... Bekijk bijlage Foliumzuur bargraph.xlsxBekijk bijlage Foliumzuur bargraph.xlsxBekijk bijlage Foliumzuur bargraph.xlsx

Ik moet dit doen voor mijn scriptie dus hulp is ZEER welkom!!

Met vriendelijke groet,

Lotte Bakkerus

Je tweede post in deze topic is exact hetzelfde als je openingspost. Daarom verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan