Bestaande software op telefoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jv345

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Hallo,

Wie kan mij helpen?
Ik ben op zoek naar een mobiele telefoon waar ik ook navigatie op kan zetten.
Ik heb een originele TT700 inclusief een gekochte kaart van W-Europa.
Is het mogelijk om deze kaart enz dan op de telefoon (geheugenkaart) te zetten.
Ik lees dat dit niet kan zonder gebruik te maken van Navigator5. Is dit juist.

Over de telefoon: hierop moet GPS zitten of kan het ook met een externe GPS muis en dan via bluetooth verbinding maken met de externe GPS-ontvanger??

Wat is zowiezo beter: een interne GPS of de externe GPS-ontvanger?

Eigenlijk ben ik ook zoek naar navigatie om te fietsen en/of te wandelen. Op de TomTom kan je hierop een selectie maken maar ik heb gemerkt dat niet alle fietspaden gekozen worden. Vaak is het zo dat de wegen naast de autowegen gevonden worden.
Bestaat er een beter pakket voor fiets of wandeldoeleinden?
Zo ja: draait dit dan op een ander platform dan Tom Tom en moet ik hier rekening meee houden bij de keuze van de telefoon??

Kortom heel wat vragen. Wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt,
John.

Hallo, de kaarten voor TT700 kun je niet gebruiken voor navigatie voor op een mobiel ( ander systeem ). Een externe gps muis is krachtiger dan de ingebouwde gps van een mobiel, maar de inwendige gps van de meeste mobieltjes zijn naar mijn mening goed genoeg voor navigatie.
Er zijn mobieltjes die draaien op Symbian, Windows waar verschillende navigatie voor te krijgen is, soms zitten ze standaard al erbij ( vaak een actie met Route 66 of TT ) zoals bij Nokia vaak R66 of Nokia's eigen navigatie Maps, deze laatste is tegenwoordig met gratis stembegeleiding voor de nieuwere gsm's.

Suc6 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan