Bestaat er ook een "Emule Lite", net zo iets als "Kazaa Lite", maar dan ff ander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe bedoel je? KazaaLite heet "Lite" omdat die in tegenstelling tot de gewone Kazaa spywarevrij is. Emule is sowieso spywarevrij.

ja, maar met kazaa lite staat je score altijd op 1000 en met de standaard emule weet ik dat niet.

Kan ik in Emule ook mijn uitgaande verkeer blokkeren net als in Kazaa lite?

Hoe werken deze twee dingen in combinatie met elkaar?

Er bestaat idd een emule lite. Dat is een aangepaste versie die zo min mogelijk system resources gebruikt.

Geplaatst door Mirandaonline
ja, maar met kazaa lite staat je score altijd op 1000 en met de standaard emule weet ik dat niet.

Kan ik in Emule ook mijn uitgaande verkeer blokkeren net als in Kazaa lite?

Hoe werken deze twee dingen in combinatie met elkaar?

Uitgaande verkeer blokkeren? Wat bedoel je precies?

In kazaa lite kan je het uitgaande verkeer blokkeren.

Dus dat er niet geupload kan worden i.v.m. Brein!

dat er niet geupload kan worden

Leechen dus. Met Emule kan dat niet, volgens mij. En terecht, het gaat bij p2p immers om het delen van bestanden.

Ach, dat meen je toch niet ? Dus jij mag wel van een ander wat downloaden maar een ander niet van jou??
Als iedereen dat doet zouden deze programma's niet meer bestaan. Sorry dat ik het zeg......:( Maar het hele idee achter deze programma's is dat je DEELT!!

Ben ik met je eens, maar ik heb het probleem dat ik geen eigen internet heb en dat als ik dat soort programma's wil gebruiken dat ik niet mag uploaden.

Ik zorg er wel voor dat ik op een andere mannier deel, maar niet via deze weg.

Ben ik met je eens, maar ik heb het probleem dat ik geen eigen internet heb en dat als ik dat soort programma's wil gebruiken dat ik niet mag uploaden.

Ik zorg er wel voor dat ik op een andere mannier deel, maar niet via deze weg.

Emule werkt volgens het Edonkey-protocol. Dit houdt o.a. in dat delen van het bestand dat jij aan het downloaden bent tegelijkertijd ook worden ge-upload. Downloaden zonder uploaden is er dus niet bij als je Emule, Edonkey of Overnet gebruikt.

Nja de source van elke emule build word vrijgegeven dus je kan je gang als je wil... maar idd niet uploaden zijn echt kazaa praktijken. Dus beter blijf jij alsjeblieft bij kazaa als je niet wilt uploaden.

ivm met brein en dergelijke instanties zijn er ipfilters die je kunt gebruiken in emule. Maar daar ga ik je niet aan helpen gezien de regels.

Laatst bewerkt:
je bedoeld IP adressen blokkeren?

Daar is toch niks illegaals aan?

Nee dat niet, maar ip adressen blokkeren om jouw zo te behouden tegen de scan acties van zulke instanties, heeft IMO een tintje in de richting van stimulatie om jouw te beschermen tegen dergelijke praktijken. Op zich ook niet erg, maar wel als het uit naam van helpmij gebeurt IMO.

Tja, er valt niet op een andere mannier achter te komen?

Via mijn e-mail adres bijvoorbeeld of op een andere mannier?

In de opties vd nieuwste emule vind je onder "security" bij update from url een bestrandsnaam. Google daar maar op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan