bestand aan progamma koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tellysbar

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
Berichten
128
Hallo,

Als ik een mail ontvang en als bijlage een pdf document heb, kan ik hem niet openen, krijg dan het volgende te

20ijcqd.jpg


Adobe reader is geinstaleerd, kom er niet uit wat ik nou en waar moet koppelen.
Wie weet dit wel?

gr Aad
 
Laatst bewerkt:
Dat komt omdat je een [ bent vergeten in het begin ...
Als je die bijlage eerst opslaat, kun je hem dan wel openen ?
 
Heb nu wel een screenshot, en hoop dat er iemand is die mij kan helpen is heel vervelend
 
De tip van Bertus al gedaan, dit zou normaal moeten werken. Eventueel ook even de tijdelijk internet bestanden opruimen.
 
Dat zijn de configuratie van uTorrent waar vind ik dan de configuratie voor windows livemail
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Citeren is niet nodig als je direct reageert.;)

Hmm, ging op de naam van de link af, snap niet wat Bertus dan met de link wou.:confused:.

Met rechts op een PDF klikken en kiezen voor "Openen met...", dan Adobe Reader kiezen en vinkje neerzetten altijd met dit programma openen.
 
als ik met rechts op PDF klik krijg ik het volgende

2gsocw2.jpg



kan openen met nergens vinden
 
Dan kies je eerst voor "opslaan als...", daarna wat ik aangaf. Daarna kijken of meteen openen wil werken.
 
Heb opslaan als gedaan daarna naar PDF gegaan opnen met; standaard prog adobe reader gekozen maar kan bijlage in mail niet openen, zelfs niet nadat ik pc opnieuw starte



gr aad
 
Welk mail programma gebruik je?
 
Laatst bewerkt:
Tijdelijke (Internet) bestanden opgeruimd, zoals ik eerder aangaf?
 
Voor wie het weten wil,

Wil iedereen bedanken voor het meedenken vind ik echt tof.

Mijn probleem is opgelost, heb het volgende gedaan:

Adobe reader 10.0 nederlands verwijderd
adobe reader X geinstald, bij deze d.l. werd ook mcafee security download manager
geinstald, deze heb ik gedeinstald en nu kan ik de pdf bijlage in windows live mail gewoon openen. Volgens mij lag het aan mcafee.


gr Aad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan