Bestand auto-aanvulling emailadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Ik heb Outlook 2010 en evenals in eerdere versies wordt een eerder gebruikt emailadres al aangevuld als ik de eerste letter tik. Ik herinner mij, dat deze aanvullingen in eerdere versies werden opgeslagen in een NK2-bestand. Hoe is dat in Outlook 2010 geregeld? Ik heb een nieuw profiel aan moeten maken en mis mijn auto-aanvullingen.

Zal in 2010 ook zo zijn, tenminste bij mij heb ik dit bestand ook gebruikt en werkte gewoon.

Het werkt uiteraard, maar dan moet ik wel het oude bestand weten. Nu moet ik geheel opnieuw beginnen met een nieuw bestand. De vraag is: waar is het NK2-bestand nu? Of heeft het wellicht een andere naam?

Het NK2 bestand is te vinden via uitvoeren (win+R), daar typ je in AppData + enter
Dan roaming, Microsoft, Outlook en daar staat outlook.nk2 (tenminste bij mij :rolleyes:)

Ik heb het niet, dat is het vreemde. Ik dacht dus, dat het in 2010 anders heette.

Laatst bewerkt:
NU heb ik dus geen NK2-bestand, want het ging om een profiel, dat ook in Outlook 2010 is gemaakt. Dus de vraag is hoe ik contactpersonen vanuit het oude pst-bestand kan importeren.

Ok, ik had begrepen dat je over een een NK2 bestand uit een vorige versie van Outlook beschikte.

Okay, maar onze berichten kruisen elkaar. Ik heb geen NK2-bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan