bestand beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

annie26

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
help ik krijg als ik aan het surfen ben op internet
steeds de foutmelding

c:\progra~1\common~\symant~1\virus~1\20040430.072/0000nav~.tmp

voer het hulpprogramma CHKDSK uit

dit heb ik gedaan en ik heb op internet gekeken
maar ik kan niks vinden

kunnen jullie mij helpen wat ik hier aan kan doen

Als er tmp achter staat zou ik die map opzoeken en dat file weggooien of even ergens anders neerzetten voor de zekerheid en dan kijken wat er gebeurt.

Klopt het dat je bedoelde de map virus defs? Of staat er echt overal een 1 achter?

Welkom op Helpmij!

.tmp files (temporary) files kun je volgens mij altijd gewoon wissen.

Heb je al geprobeerd die file te wissen en gekeken wat er dan gebeurt?

foutje

ik heb hem opgezocht en inderdaad er staat virusdefs

geen idee wat het inhoud

Dat met die tilde (~) lijkt wel een Dos foutmelding.

Dos kan geen namen aan langer dan 8 karakters, dan wordt het ~1 . Maar wat dat nu met Norton onder xp te maken heeft?:confused:

Wat Elisa al aangaf is dat je hem beter eerst ergens anders neer kunt zetten (kopieren dus) en hem dan verwijderen van deze lokatie.

Normaal gesproken moet je .tmp files altijd gewoon kunnen wissen, maar je weet het nooit met computers:)

:( hij geeft aan als ik hem wel kopieeren naar een andere plek dat het bestand niet leesbaar is en dus niet kan verplaatsen

Heb je systeemherstel aanstaan? Dan zou ik hem toch gewoon verwijderen. Je kunt altijd weer terug met systeemherstel.

Lukt dit ook niet omdat je een melding krijgt, start dan op in veilige modus en probeer het dan nog een keer.

ik heb opgestart in veilig modus maar daar kon hij het niet vinden

maar nu wil ik proberen om iets te wijzigen in de naam maar nu kan zegt hij dat het bestand ergens staat waar ik niet in mag komen

pcccccc :evil:

Het bestand is een niet complete virusdefinitie van 30 april 2004 zo te zien.

Heb je al bij norton geprobeerd om een liveupdate van Norton uit te voeren? Misschien dat je er dan vanzelf vanaf raakt.

heeft die virusdefinities temaken met update

want hij staat inderdaad op 30-04-2004 maar ik kan er denk ik weinig aan doen want als ik erop klik krijg ik alleen meer info

Laatst bewerkt:
:D :D :D :D

dank je wel de fout melding is opgelost

:thumb: :thumb: :thumb:

Graag gedaan. Ik had ineens in de gaten dat die getallenreeks een datum was:D

Veel surfplezier nu :thumb:

maar ik heb nog een vraagje

ik chat altijd op www.chatplaza.nl
maar het duurdt nu heel lang voordat hij inlogt en als ik er uit eindelijk op ben dan is hij he traag met als ik iets type

ik heb hier nooit problemen gehad maar sinds eergister is dit begonnen

en dit doet hij ook op www.zylom.nl hier kan je spelltjes spellen en dat duurdt ook lang voordat hij het spel opstart

heeft dit misschien met java te maken

Als het met java te maken had dan had je het spelletje helemaal niet kunnen spelen.

Wat je wel kunt doen is laten controleren of je pc spywarevrij is. Dit kun je doen door te scannen met adaware en een hijackthis log door een expert laten beoordelen.

Dit is het topic waar de hijackthis logs geplaatst worden. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=161468 In het eerste bericht in die link staat hoe je het precies moet doen.

Succes!

PS. Heb je voordat dat begon nog iets speciaals gedaan op je pc? Nieuwe hardware geinstalleerd, of een bepaald programma geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan