• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestand beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Ik wilde net een bestand van excel openen, maar hij kon niet gelezen worden. Ik kon het laten herstellen en dat had ik gedaan. Maar toen kreeg ik een melding dat het zó erg beschadigd was, dat het niet meer hersteld kon worden. Wat moet ik nu doen? Zit er nu niets anders op als alles over te tyoen en onder een andere naam op te slaan?
 
Kan je het bestand bijvoegen zodat we kunnen zien of er nog wat aan te doen is.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Je kunt ook nog een Excelviewer installeren en het bestand dan openen. Je hebt dan -denk ik- geen formules meer, maar wel de -onbeschadigde- data.
't Is het proberen waard.

Richard
 
Ja, oke ik zal het bestand even bijvoegen, als ik maar weet hoe ...
 
Ja, oke ik zal het bestand even bijvoegen, als ik maar weet hoe ...

Bovenaan het menu waarin je de berichten schrijft, zit de paperclip waarmee je bestanden kunt toevoegen.
Of je klikt op dezelfde pagina op Beheer Bijlagen.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
(verwijderd)

Heb ik het zo goed gedaan? Het gaat om blad 1: sollicitaties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk bijlage 97377

Heb ik het zo goed gedaan? Het gaat om blad 1: sollicitaties.

Er staan wel gegevens op die nogal privé zijn!
Je kunt het bestand gewoon openen. Weliswaar verschijnt de melding maar zo te zien zitten er geen formules in.
Alleen de datums staan verkeerd maar dat is simpel aan te passen.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Laatst bewerkt:
Ja, sorry, ik weet ook niet hoe ik het anders moet laten zien. Dat gaat een beetje moeilijk toch? Je kan anders dit topic wel verwijderen (of wie ertoe bevoegd is).
 
Ik maakte je alleen attent op het feit dat er privézaken in het bestand staan.

In ieder geval hoef je niets opnieuw te schrijven. Dat is goed nieuws!
Ik zal het bestand van mijn eerdere reactie verwijderen. Wellicht een idee om hetzelfde te doen.

Wil je nog de vraag op opgelost zetten (rechts onderaan op de pagina).
Bvd.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Ik zie het woordje opgelost onderaan helemaal niet meer staan. Ik heb het bericht al zo vaak aangepast. En ik heb net geprobeerd om mijn bestand te verwijderen, maar hij komt weer terug in een klein vierkantje. Ik heb in plaats van het bestand verwijderd opgeschreven. Is die toch veranderd. Ik kan namelijk niet het hele bericht verwijderen.
 
(verwijderd)

Heb ik het zo goed gedaan? Het gaat om blad 1: sollicitaties.

Nee.
Als je het bericht selecteer waar het bestand staat, is onderaan de pagina de knop Beheer Bijlage (of iets dergelijks).
Hier kan je bijlages toevoegen of in dit geval verwijderen.

Ik zal een melding maken naar de moderator zodat hij je kan helpen.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Moet het bestand nog verwijderd worden?
 
Moet het bestand nog verwijderd worden?

Dat is al gebeurd.
In het bestand zaten m.i. wat gegevens van TS die nogal vertrouwelijk zijn.
Vandaar dat ik ook het bestand van TS heb verwijderd.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Vaak kan je beschadigde bestanden op de volgende manier redden:

open het bestand met Open Office
Sla het eerst op als Calc bestand
Dan terug openen en opslaan als *.xls

9 van de 10 keer dat dit werkt.

groeten,

Raymond
 
Ik heb hem zelf al "gemaakt". Ik ben aan de slag gegaan door de kolommen breder te maken en ook zag ik wat vierkantjes staan. Daar moest ik naar de volgende regel gaan. Dat was ook gelukt. Daarna kwamen de data's nog. Ik ben naar celeigenschappen gegaan en heb alles veranderd in datum. En ook dat is dus gelukt. Nu "doet die het weer". Bedankt voor jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan