bestand beveiligd (access is denied)

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoud 123

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
hallo

ik kan niet meer bij mijn foto's
ik weet dat je in het admin acount moet gaan rommelen met de beveileging maar het lukt me niet
het megeleverde plaatje zou de vraag kunnen stellen
en anders even reageeren voor meer info als dat nodig is :)
wie kan me helpen

met vriendelijke groet
Arnoud

Bijlagen

• helpmij.JPG
    helpmij.JPG
    84,4 KB · Weergaven: 49
Je plaatje toont een "weigering" naar aanleiding van een verzoek (van jou) om een attribuut van de files te veranderen. Het pad naar de pictures is ook wat eigenaardig.
Probeer eens een nieuwe, lege map te maken: D:\Afbeeldingen.
Kun je de inhoud van D:\desktop\Nieuwe map\pictures als geheel selecteren, dan kopieeren naar D:\Afbeeldingen?
Als dat gelukt is, de hele map d:\desktop\Nieuwe Map\Pictures verwijderen, eventueel in de Veilige modus.

Download en installeer Unlocker. Na de installatie is Unlocker alleen maar zichtbaar door een icoon in de Systray en in het context-menu na rechtsklikken op map of bestand.
Probeer uit wat werkt, op hele map en "vrijgeven" of de gehele inhoud selecteren en na rechtsklik "verplaatsen".
Bekijk zelf de verschillende mogelijkheden, bij voorkeur in Veilig modus (voor meer kans op succes). Soms moet je een slimme omweg gebruiken, eerst verplaatsen, dan vrijgeven, ofandersom.

nope werkt ook niet
ik mag heb niet verplaatsen wel hernoemen

Even terug naar het begin, je had het tabblad Eigenschappen van een jpg-file geopend. Wat wilde je in die eigenschappen eigenlijk veranderen?

Probeer anders op te starten naar Veilige modus, je krijgt dan in het Welkomscherm ook de Administrator, log met dat account in en probeer dan met Unlocker te verplaatsen. (Maar maak wel eerst een map aan om naar toe te kunnen verplaatsen.)

Enne...probeer ook wat uit, verzin een omweggetje als het nodig is. Hernoem de hele map, probeer daarna de hele map te verplaatsen. Lukt dat niet, dan misschien eerst één jpg-file hernoemen en dan verplaatsen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan