Bestand .bin openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

forrest1

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
hallo forum ik hoop dat ik goed zit met mijn brobleem. ik brobeer al een paar dagen een programma te openen dat ik gedownload heb. als ik het gedownload heb en wil het openen krijg ik altyd de melding, kan het volgende bstand niet openen. om dit bestand te kunnen openen moet bekend zijn met welk programma u dit bestand wilt openen. heb ik in het verleden nooit last van gehad nu opeens wel. heb vanalles gebrobeert, heb zowaar windows nieuw geinstaleert, maar heeft ook niets geholpen. ik hoop dat iemand op het forum mij hierbij kan helpen. bij voorbaat dank u.

Daar valt niets over te vertellen als je de naam van het bestand inclusief de extensie niet opgeeft.

Hallo,

Wij kunnen lastig door onze glazenbol bij jou kijken. Zeg even welk type bestand het is bijvoorbeeld .doc, .exe, .dmg(apple) of een .mov. Zo zijn er nog veel meer.

hallo edmoor nicj56 bedankt voor de reactie. ja klopt ook weer het enigste wat ik hier zie, hoop dat het helpt is dit. ik heb gedownload openpli 2.1 beta dit wil ik dan openen image version kernel.bin noforce roots.bin hoop dat jullie hier wat aan hebben. bedankt.

.bin bestanden zijn disk images. Die moet je dus eerst als image op een DVD branden om ze te kunnen gebruiken.
Ook is het mogelijk om ze te "mounten" zoals dat heet. Ze komen dan beschikbaar als extra CD/DVD Drive die je kunt openen om de bestanden te lezen en te gebruiken.
Daar zijn meer programma's voor maar zelf gebruik ik er Daemon Tools voor:
http://www.daemon-tools.cc/eng/products/dtLite

hallo edmoor. bedankt voor de reactie. het is namelijk zo, ik heb dat openpli dus nodig voor op mijn ontvanger te instaleren, ik moet hem dus downloaden uitpakken en op usb stick zetten en dan instaleren. gaat dat dan ook.

Ik weet uiteraard niet wat er in die disk images zit maar ik neem aan dat dat de spullen zijn die je nodig hebt.

downloaden

hallo . ja dat klopt wel dat zijn images die je instaleren moet zitten plugins en zo voort in, en cccam waar de canal digital smartkaart op loopt. en nog vele dingen meer. is een xtrend onvanger zit linux systeem in. ik heb net winrar geinstaleert en heb dat wat ik gedownload heb laten uitpakken dat denk ik tenminste. heb het op usb stick gezet maar was niets hoor. jammer ik weet echt niet wat ik hier op mijn pc mis. heb er nooit moeilijkheden mee gehad.

Je kunt de bestanden mounten met Deamon Tools of inderdaad uitpakken met Winrar.
Je mist dus niks op je PC.

Vraag verplaatst van "Programmeren > Test mijn programma" naar "Software > Backup / Images" en tevens titel aangepast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan