bestand branden..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Doit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Doit

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
ik weet niet echt of dit in goeie topic staat maar ik heb het volgende probleem
ik d8 dus ff lekker 2 dvdtjes te gaan fikken met wat anime ... niet dus na ik ze alle 2 gebrand had kwam ik er achter dat mijn hele dvd brander ze neit wil openen .. das probleem 1..
2de probleem is aangezien ik dus nog ging kijken of ik al me files nog had bleek het dat ik 1 hele map kwijt was iemand enig idee hoe ik die kan terug halen hij zit niet in me prullenbak en ook niet in me norton recover lijst... ?

Het staat wel in de goede sectie.:)

Enkel snap ik de vraag niet zo goed...:(

1. Wat voor dvdtjes wou je gaan branden? Was het DVD-video? Was het een DATA-DVD met video op? Was het een DATA-DVD met gewone bestanden op?

2. Wat is de naam van de map die je kwijt bent? Als het Audio_ts moet je weten dat daar sowieso nooit iets inzit he:)
(deze map komt voor bij een DVD-video compilatie)

Voor het terughalen van bestanden zou ik PC inspector File Recovery aanraden. :)
Ben je het bestand/de map kwijt op de DVD of op de harde schijf?

James:)

ik wou een data dvd branden (dvd5) het was een lege ik wou er losse anime aflevveringen opzetten
de map die ik kwijt ben is een map met elfen lied er in ( anime :thumb: )

Het waren dus video'tjes die je op een data-cd had gebrand?
In wat voor formaat staan die video'tjes? Mpeg? Wmv? Avi?

het waren 13 avi en 1 mkv bestand
enuuh nog vraagie over dat recoveren ik heb het nu voor me en ik snap het niet echt ik zie wel files die ik kwijt ben maar ik kan ze neit verplaatsen enuuh.. het worden er minder >.< !!

Opdat je dvd-speler die bestanden zou kunnen lezen (ik heb het hier wel over de dvd-speler aangesloten op de tv), moeten die video-bestanden in een MPEG-indeling staan. Avi naar mpeg gaat niet zo moeilijk zijn, er zijn veel converters te vinden. Maar mkv naar MPEG zal vast wat moeilijker worden.

Let ook op dat de omvang van je filmbestanden dan enorm zal toenemen.

Sommige dvd-spelers ondersteunen ook DivX, maar dan moeten je filmpjes natuurlijk ook in DivX staan. Om te weten of je DVD-speler DivX ondersteund, verwijs ik je naar de handleiding van je DVD-speler.

Een goede videoconverter is dus de boodschap.

Voor die file recovery, selecteer het bestand en klik op het diskette-symbooltje links en dan geef je een map op waarin deze moet worden opgeslagen.

nou dat recoveren snap ik dus niet echt ik z8 net 8 files staan van de 13.. enuuh ik kon er maar 4 recoveren

Probeer File Scavenger 3.0 eens. Was een tip van petermus. Programma moet ik zelf nog uitproberen.
Link

Nog even over probleem 1. Die dvd'tjes zijn zo goed als afgeschreven. Kijk even of je ze nog kan wissen, anders kan je ze opnieuw branden.
Oja, probeer ze ook ff in een andere PC, misschien zou er iets met je brander kunnen zijn, dan heb je zekerheid.

nou kheb nu voor elkaar gekregen dat hij mijn dvd "leest" duurt echt freaking lang dat hij hem laad en op een of andere manier zijn er ook files op de dvd corrupted ik mis nu 6 files inplaats van alle 13 maar toch...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan