bestand .cfg

Status
Niet open voor verdere reacties.

pearl2000

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2005
nieuwe office 2007

vraagje:

heb de nieuwe office 2007 erop gezet: maar nu een raar probleem. als ik een bestand maak in de kladblok een ( cfg ) bestand krijg je normaal een microsoft icon > dus eerst een bestand schrijven in de kladblok dan opslaan als alle bestanden onder unicode en dan krijg je dat logo van microsoft in beeld...maar nu heb ik de nieuwe office er opzitten ,maar krijg dat icon niet meer als ik het opsla ..zal wel een instelling verkeerd staan maar wat .......ik gebruik dit voor me dreambox ( satelliettuner ) anders kan die het niet lezen. ik heb de icon er bij gedaan dan weet je wat ik bedoel

pearl2000 Heeft deze foto/plaatje bijgevoegd

Bijlagen

• images.jpg
    images.jpg
    2,4 KB · Weergaven: 55
  • cwshare.JPG
    cwshare.JPG
    69,5 KB · Weergaven: 55
zelfde probleem

Dit is een oud onderwerp, maar ik heb exact hetzelfde probleem.

Ik heb per ongeluk een .cfg bestand geopend met notepad met het vinkje aan dat dit soort bestand met notepad geopend moeten worden.

Helaas werkt nu dat config bestand niet meer. Als je kijkt bij bestandstype van een origineel .cfg bestand dan staat daar Configuratie-bestand, maar bij mij staat er nu CFG-bestand.
Ook is het originele icoontje voor een cfg bestandje (met een soort gouden radartje) veranderd naar het icoontje van kladblok.

Hoe kan ik dit terug zetten naar het origineel? Ook een nieuw bestandje maken in kladblok helpt niet.

Graag hoor ik van jullie.
Groetjes,
Franko

Oude onderwerpen mogen met rust gelaten worden, deze zijn niet actueel meer. Daarbij is het niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. graag even een eigen topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan