bestand downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
hallo,
ik werk met windows 98 met alle updates, als firewall heb ik Zonealarm;

als ik een site wil bezoeken zegt hij bezig met downloaden van locatie en krijg ik dit scherm, zie bijlage

ik heb al Internet Exporer 6 geprobeerd te herstellen, maar zonder resultaat;

hoe los ik dit op

gr, jobo

Bijlagen

• screenshot001.jpg
    screenshot001.jpg
    27,2 KB · Weergaven: 36
Dit is toch het standaard scherm dat de meeste mensen/iedereen krijgt wanneer hij/zij een bestand wil downloaden van internet? :(

Het is een soort beveiligingetje dat de gebruiker er op attendeerd dat er gevaarlijke programma's kunnen worden gedownload. Maar vaak weet je toch wel wat je download en heb je zelf allang door dat het wel een veilig bestand is.

Gewoon op Openen klikken als je het meteen wilt openen (logisch) of voor Opslaan als je het bestand op de harde schijf wil opslaan om het later nog weer te kunnen openen.

[edit] Als ik dat zo lees schijnt het om de extensie van het te downloaden bestand te gaan. Wat voor bestand wil je downloaden dan?

dat venster verschijnt als ik naar een site wil gaan,
ik wil dus niets downloaden, maar gewoon een site bezoeken, onderaan in de statusbalk is dan ook te lezen, zie nieuwe bijlage
als ik op openen klik in dat bestand dan opent na enige tijd die pagina, maar die site moet toch meteen zichtbaar zijn, zonder iets te moeten downloaden

Bijlagen

• screenshot004.jpg
    screenshot004.jpg
    14 KB · Weergaven: 32
Ik gebruik '98 al een poos niet meer en weet het antwoord zo ook niet dus ik kan je er niet verder mee helpen .

Misschien dat er iemand anders is die het wel kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan